Teses dirixidas (54) Teses que dirixiron as persoas membros do grupo

2022

  1. El patrimonio cultural en la educación primaria: representaciones y prácticas de profesores y estudiantes en los centros de Santiago de Compostela

    Conde Miguélez, Jorge

    Dirixida por RAMON VICENTE LOPEZ FACAL y JOSE ANGEL ARMAS CASTRO
  2. Estratexias didácticas para o desenvolvemento de competencias interculturais no alumnado de Educación Secundaria a través das Ciencias Sociais

    Dopico González, Montserrat

    Dirixida por RAMON VICENTE LOPEZ FACAL
  3. El patrimonio cultural en la educación primaria: representaciones y prácticas de profesores y estudiantes en los centros públicos de Santiago de Compostela

    Conde Miguélez, Jorge

    Dirixida por RAMON VICENTE LOPEZ FACAL y JOSE ANGEL ARMAS CASTRO
  4. Pensamento crítico e prácticas científicas na formación do profesorado e a súa implicación na aula de infantil: indagando sobre a caída de obxectos

    Mosquera Bargiela, Inés

    Dirixida por BLANCA PUIG MAURIZ y PALOMA BLANCO ANAYA
  5. Patrimonio, educación y ciudadanía

    Domínguez Almansa, Andrés

    Dirixida por RAMON VICENTE LOPEZ FACAL
  6. Los problemas de salud socialmente vivos como contexto para el desarrollo de prácticas científicas en la formación inicial del profesorado de primaria

    Aznar Cuadrado, Virginia

    Dirixida por BLANCA PUIG MAURIZ
  7. Investigación e innovación en didáctica da xeografía en España. Un estudo de caso baseado na formación de profesorado a través da ensinanza e aprendizaxe da xeografía de Europa

    Macía Arce, Xosé Carlos

    Dirixida por FRANCISCO RODRIGUEZ LESTEGAS

2020

  1. O conceito de média aritmética: interpretação do professor e análise de livros didáticos

    Santos de Pinho,, Marcos Antonio

    Dirixida por MARIA TERESA FERNANDEZ BLANCO
  2. The Comon Agricultural Policy (CAP) and agroforestry systems in the European Union

    Santiago-Freijanes, José Javier

    Dirixida por JOSE ANTONIO ALDREY VAZQUEZ y ANTONIO RIGUEIRO RODRIGUEZ
  3. La Nación Marcial: Servicio Militar Obligatorio y educación patriótica en España, 1898-1982

    Velasco-Martínez, Luis

    Dirixida por XOSE MANOEL NUÑEZ SEIJAS y RAMON VICENTE LOPEZ FACAL
  4. A realidade sociolinguística no contexto de Timor-Leste pós-colonial - A formação dos estudantes universitários timorenses em Portugal como via para a promoção da interculturalidade num contexto lusófono

    Silva, João Paulo Antunes Carrilho

    Dirixida por MARIA LOPEZ SANDEZ y BENITO SILVA VALDIVIA
  5. La política agrícola común (PAC) y los sistemas agroforestales en la Unión Europea

    Santiago Freijanes, José Javier

    Dirixida por JOSE ANTONIO ALDREY VAZQUEZ y ANTONIO RIGUEIRO RODRIGUEZ

2019

  1. El desarrollo de criterios en la argumentación sobre alimentación sustentable y saludable

    Brocos Mosquera, Pablo

    Dirixida por MARIA PILAR JIMENEZ ALEIXANDRE
  2. Learning Genetics and Evolution through scientific practices. A case study with secondary students

    Ageitos Prego, Noa

    Dirixida por BLANCA PUIG MAURIZ
  3. Espazos protexidos e desenvolvemento territorial: Unha análise comparativa de estudos de caso galegos e internacionais

    del Río Franqueira, Daniel

    Dirixida por JOSE ANTONIO ALDREY VAZQUEZ
  4. La socialización de los soldados del ejército sublevado (1936-1945): Su papel en la consolidación del Régimen franquista

    Leira Castiñeira, Francisco Jorge

    Dirixida por MARIA AURORA ARTIAGA REGO, LOURENZO FERNANDEZ PRIETO y ANDRES DOMINGUEZ ALMANSA
  5. Estudios de ejemplos de riesgos naturales en el noroeste de la Península Ibérica: Inundaciones, emisiones de gas radón e incendios forestales

    Vázquez Rodríguez, Alexandre Luis

    Dirixida por MARCOS VALCARCEL DIAZ y JUAN MIGUEL BARROS DIOS

2017

  1. Interpretación de pruebas y uso del conocimiento. Diseño de experimentos con enzimas en secundaria

    Varela Caamiña, María Peregrina

    Dirixida por PALOMA BLANCO ANAYA
  2. Concepçôes e prática docente do professorado galego entorno ao ensino-aprendizagem do conceito de limite funcional

    VIDAL CONDE, LUIS ALONSO

    Dirixida por MARIA JESUS SALINAS PORTUGAL y MARIA TERESA FERNANDEZ BLANCO

2016

  1. Comunicación y aprendizaje de la ciencia con estudiantes sordos. La materia y sus transformaciones

    Vázquez Martínez, Susana

    Dirixida por ISABEL GARCIA-RODEJA GAYOSO
  2. La práctica docente en la educación infantil desde el enfoque de la educación matemática realista y los procesos matemáticos

    SALGADO SOMOZA, MARIA

    Dirixida por MARIA JESUS SALINAS PORTUGAL y PABLO GONZALEZ SEQUEIROS
  3. Abordagem ontossemiótica de processos de ensino e aprendizagem de grandezas e medidas no 1º ciclo de educaçao básica

    NOGUEIRA NOGUEIRA, ISABEL

    Dirixida por DOLORES RODRIGUEZ VIVERO y MARIA TERESA FERNANDEZ BLANCO
  4. Enseñanza de la Termodinámica Química en el Bachillerato: Diseño, implementación y evaluación de una unidad didáctica

    Pereira García, Iria

    Dirixida por JOSE MANUEL DOMINGUEZ CASTIÑEIRAS
  5. Modelización y matematización en el contexto de tres fenómenos físicos

    Búa Ares, Jose Benito

    Dirixida por MARIA TERESA FERNANDEZ BLANCO
  6. Análise das eleições e decisões dos estudantes quando enfrentam situações-problema de matemática: uma contribuição desde a didática fundamental da matemática

    Gusmão de Moura, Humberto Plácido

    Dirixida por MARIA TERESA FERNANDEZ BLANCO
  7. Feminismo, xénero e coeducación na literatura infantil e xuvenil: historia crítica e aplicación didáctica

    Pena Presas, Montserrat

    Dirixida por BENITO SILVA VALDIVIA y DOLORES VILAVEDRA FERNANDEZ
  8. Expresión dramática e teatral para a clase de linguas no ensino secundario: un estudo teórico-práctico

    Fernández Rial, Rosalía

    Dirixida por MARIA ESTHER MARTINEZ PIÑEIRO y BENITO SILVA VALDIVIA

2013

  1. O desempeño da competencia de uso de probas sobre a expresión dos xenes en secundaria

    PUIG MAURIZ, BLANCA

    Dirixida por MARIA PILAR JIMENEZ ALEIXANDRE

2007

  1. Cinética química en la enseñanza secundaria

    SANCHEZ PISO, JOSE

    Dirixida por JOSE MANUEL DOMINGUEZ CASTIÑEIRAS
  2. Perfiles argumentativos sobre la transformación de energía eléctrica en una resistencia óhmica: currículo, libros de texto y profesorado

    García de Cajén Silvia Beatriz

    Dirixida por JOSE MANUEL DOMINGUEZ CASTIÑEIRAS

1999

  1. Problemas de aprendizaje en la interpretación de observaciones de estructuras biológicas con el microscopio

    DIAZ DE BUSTAMANTE JOAQUIN

    Dirixida por MARIA PILAR JIMENEZ ALEIXANDRE