Supervised theses (385) Theses supervised by Faculty members

2023

  1. Uso de redes sociais pelos estudantes da educação profissional e tecnológica do IFG-Brasil: um estudo misto sequencial explicativo

    Leizer Fernandes Moraes

    Supervised by ADRIANA GEWERC BARUJEL y FERNANDO FRAGA VARELA
  2. Alfabetización audiovisual en educación secundaria: la vídeo danza como instrumento catalizado

    Cristina Prego de Oliver López

    Supervised by CAROL JEAN GILLANDERS y MARIA DEL CARMEN FRANCO VAZQUEZ
  3. Lugares do común: procesos creativos do habitar compartido

    Estella Freire Pérez

    Supervised by MARIA DEL CARMEN FRANCO VAZQUEZ y VICENTE BLANCO MOSQUERA

2022

  1. Supervisão pedagógica: a formação de orientadores de estágio para uma prática reflexiva

    Estrela da Conceição Nogueira Paulo

    Supervised by EDUARDO JOSE FUENTES ABELEDO
  2. Uma Aproximação das Atividades Lúdico-Pedagógicas Realizadas em Sala de Aula Através do Ensino na Educação Infantil: o Caso de um Município do Recôncavo Baiano no Brasil

    Luiz Cláudio da Silva Santos

    Supervised by MIGUEL ANGEL ZABALZA BERAZA
  3. A inclusión da crise climática no ensino secundario obrigatorio. Un estudo comparado do marco normativo e curricular en España

    Alejandro Pérez Diez

    Supervised by PABLO ANGEL MEIRA CARTEA y MARIA DEL CARMEN MORAN DE CASTRO
  4. Pensamento crítico e prácticas científicas na formación do profesorado e a súa implicación na aula de infantil: indagando sobre a caída de obxectos

    Inés Mosquera Bargiela

    Supervised by BLANCA PUIG MAURIZ y PALOMA BLANCO ANAYA
  5. Educação de crianças autistas no contexto do centro de apoio à aprendizagem: exemplo de boas práticas e perceções dos intervenientes no processo

    Teresa Maria de Almeida Fernandes

    Supervised by JOSE FELIPE TRILLO ALONSO
  6. La integración de la tecnología de computación en la nube en el proceso de enseñanza-aprendizaje: el proyecto RuralSchoolCloud

    María José Rodríguez Malmierca

    Supervised by BEATRIZ CEBREIRO LOPEZ y MARIA DEL CARMEN FERNANDEZ MORANTE
  7. Entre o sonho e a realidade: o "status quo" da Educação Física escolar brasileira

    Rubem Barboza Ferreira Neto

    Supervised by CRISTIAN ABELAIRAS GOMEZ
  8. Evaluación fiable de las habilidades motrices básicas en la infancia: Proyecto ALFA-MOV

    Aida Carballo Fazanes

    Supervised by ANTONIO RODRIGUEZ NUÑEZ y CRISTIAN ABELAIRAS GOMEZ
  9. A radio como recurso para a promoción da educación interxeracional, o avellentamento activo e a inclusión sociocomunitaria

    Lucía Abarrategui Amado

    Supervised by JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
  10. Los problemas de salud socialmente vivos como contexto para el desarrollo de prácticas científicas en la formación inicial del profesorado de primaria

    Virginia Aznar Cuadrado

    Supervised by BLANCA PUIG MAURIZ
  11. Autorregulación del aprendizaje y motivación académica: un estudio mixto secuencial explicativo en Educación Primaria

    Rocío González Suárez

    Supervised by IRIS ESTEVEZ BLANCO
  12. A formación dos inspectores e inspectoras de educación e o desenvolvemento das súas competencias como profesionais do ensino: un estudo desde as ecoloxías de aprendizaxe

    Andrea Carme Doural García

    Supervised by IRIS ESTEVEZ BLANCO
  13. Patrimonio, educación y ciudadanía

    Andrés Domínguez Almansa

    Supervised by RAMON VICENTE LOPEZ FACAL
  14. Estratexias didácticas para o desenvolvemento de competencias interculturais no alumnado de Educación Secundaria a través das Ciencias Sociais

    Montserrat Dopico González

    Supervised by RAMON VICENTE LOPEZ FACAL
  15. A aprendizaxe-servizo no ensino secundario: proxectando vínculos entre patrimonio e educación para a cidadanía

    Margarita Lobato García

    Supervised by MIGUEL ANGEL SANTOS REGO y MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO
  16. El patrimonio cultural en la educación primaria: representaciones y prácticas de profesores y estudiantes en los centros de Santiago de Compostela

    Jorge Conde Miguélez

    Supervised by RAMON VICENTE LOPEZ FACAL y JOSE ANGEL ARMAS CASTRO
  17. El patrimonio cultural en la educación primaria: representaciones y prácticas de profesores y estudiantes en los centros públicos de Santiago de Compostela

    Jorge Conde Miguélez

    Supervised by RAMON VICENTE LOPEZ FACAL y JOSE ANGEL ARMAS CASTRO