Teses dirixidas (382) Teses dirixidas por miembros de Facultade

2022

  1. Diseño y creación de un nuevo material de rescate para pacientes con lesiones múltiples en espacios acuáticos naturales :: CARLEM

    Pelayo Diez Fernández

    Dirixida por CRISTIAN ABELAIRAS GOMEZ
  2. Autorregulación del aprendizaje y motivación académica: un estudio mixto secuencial explicativo en Educación Primaria

    Rocío González Suárez

    Dirixida por IRIS ESTEVEZ BLANCO
  3. Supervisão pedagógica: a formação de orientadores de estágio para uma prática reflexiva

    Estrela da Conceição Nogueira Paulo

    Dirixida por EDUARDO JOSE FUENTES ABELEDO
  4. Uma Aproximação das Atividades Lúdico-Pedagógicas Realizadas em Sala de Aula Através do Ensino na Educação Infantil: o Caso de um Município do Recôncavo Baiano no Brasil

    Luiz Cláudio da Silva Santos

    Dirixida por MIGUEL ANGEL ZABALZA BERAZA
  5. A inclusión da crise climática no ensino secundario obrigatorio. Un estudo comparado do marco normativo e curricular en España

    Alejandro Pérez Diez

    Dirixida por PABLO ANGEL MEIRA CARTEA y MARIA DEL CARMEN MORAN DE CASTRO
  6. A formación dos inspectores e inspectoras de educación e o desenvolvemento das súas competencias como profesionais do ensino: un estudo desde as ecoloxías de aprendizaxe

    Andrea Carme Doural García

    Dirixida por IRIS ESTEVEZ BLANCO
  7. Patrimonio, educación y ciudadanía

    Andrés Domínguez Almansa

    Dirixida por RAMON VICENTE LOPEZ FACAL
  8. Estratexias didácticas para o desenvolvemento de competencias interculturais no alumnado de Educación Secundaria a través das Ciencias Sociais

    Montserrat Dopico González

    Dirixida por RAMON VICENTE LOPEZ FACAL
  9. La integración de la tecnología de computación en la nube en el proceso de enseñanza-aprendizaje: el proyecto RuralSchoolCloud

    María José Rodríguez Malmierca

    Dirixida por BEATRIZ CEBREIRO LOPEZ y MARIA DEL CARMEN FERNANDEZ MORANTE
  10. Entre o sonho e a realidade: o "status quo" da Educação Física escolar brasileira

    Rubem Barboza Ferreira Neto

    Dirixida por CRISTIAN ABELAIRAS GOMEZ
  11. Pensamento crítico e prácticas científicas na formación do profesorado e a súa implicación na aula de infantil: indagando sobre a caída de obxectos

    Inés Mosquera Bargiela

    Dirixida por BLANCA PUIG MAURIZ y PALOMA BLANCO ANAYA
  12. A aprendizaxe-servizo no ensino secundario: proxectando vínculos entre patrimonio e educación para a cidadanía

    Margarita Lobato García

    Dirixida por MIGUEL ANGEL SANTOS REGO y MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO
  13. El patrimonio cultural en la educación primaria: representaciones y prácticas de profesores y estudiantes en los centros de Santiago de Compostela

    Jorge Conde Miguélez

    Dirixida por RAMON VICENTE LOPEZ FACAL y JOSE ANGEL ARMAS CASTRO
  14. El patrimonio cultural en la educación primaria: representaciones y prácticas de profesores y estudiantes en los centros públicos de Santiago de Compostela

    Jorge Conde Miguélez

    Dirixida por RAMON VICENTE LOPEZ FACAL y JOSE ANGEL ARMAS CASTRO
  15. Educação de crianças autistas no contexto do centro de apoio à aprendizagem: exemplo de boas práticas e perceções dos intervenientes no processo

    Teresa Maria de Almeida Fernandes

    Dirixida por JOSE FELIPE TRILLO ALONSO
  16. A sustentabilidade forestal nas perspectivas da educação ambiental: um estudo de caso, Cáceres-Mato Grosso, Brasil

    Fernanda de Arruda Machado

    Dirixida por JOSE ANTONIO CARIDE GOMEZ
  17. A construción da cidadanía democrática en Galicia (1965-1982): procesos comunitarios e de educación social e popular

    Antonio Rojas Sampedro

    Dirixida por MARIA BELEN CABALLO VILLAR y ANTONIO COSTA RICO
  18. Familias refugiadas en España: análisis de variables socioeducativas en el proceso de integración

    Jesica Núñez García

    Dirixida por MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO y MARIA JOSE FERRACES OTERO
  19. Permanência e sucesso de pessoas adultas em processos de Reconhecimento, Validação e Certificação de Competências (RVCC): Estudo de caso num Centro Qualifica do norte de Portugal

    Anabela Pinheiro

    Dirixida por Mª DEL CARMEN GUTIERREZ MOAR y MARIA ESTHER OLVEIRA OLVEIRA
  20. Evaluación fiable de las habilidades motrices básicas en la infancia: Proyecto ALFA-MOV

    Aida Carballo Fazanes

    Dirixida por ANTONIO RODRIGUEZ NUÑEZ y CRISTIAN ABELAIRAS GOMEZ