Teses dirixidas (310) Teses dirixidas por miembros de Facultade

2021

  1. Educación no formal y empleabilidad de la juventud. Algunas evidencias desde el análisis de dos programas

    Ana Vázquez Rodríguez

    Dirixida por MIGUEL ANGEL SANTOS REGO
  2. Modelo de Avaliación de Programas de Educación Patrimonial (MAPEP). Deseño e avaliación do programa Patrimonializarte

    Leticia Castro Calviño

    Dirixida por RAMON VICENTE LOPEZ FACAL
  3. A escola como espaço de construção de cidadania: contributos do currículo para a educação para a cidadania em contexto escolar

    Pedro Duarte

    Dirixida por BEATRIZ CEBREIRO LOPEZ
  4. Os materiais didácticos dirixidos ao alumnado con trastorno do espectro autista (TEA): análise da percepción do profesorado de educación primaria de Galicia

    Marcos Pinaque Varela

    Dirixida por JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
  5. A linguaxe figurada na literatura infantil e xuvenil. Fina Casalderrey

    Verónica Pousada Pardo

    Dirixida por BLANCA ANA ROIG RECHOU y MARIA DEL CARMEN FRANCO VAZQUEZ
  6. Alfabetização informacional na universidade: implicações no papel das bibliotecas e no papel do/a bibliotecário/a

    Maria Aparecida Rodrigues de Souza

    Dirixida por BEATRIZ CEBREIRO LOPEZ
  7. Educação e Desenvolvimento nas Comunidades Ovimbundu de Angola: Estudo Etnográfico da Comunide de Ekovongo-Bié

    José Capitango

    Dirixida por JOSE ANTONIO CARIDE GOMEZ
  8. O xogo de construción con bloques en nenos e nenas de 2 a 3 anos: estudo descritivo da calidade de contextos, procesos e resultados

    José Pablo Franco López

    Dirixida por RODOLFO LUIS FERRADAS BLANCO y ELENA FERNANDEZ REY
  9. Educaçâo e subjetividade: as representaçôes de professores e alunos sobre o processo ensino aprendizagem, encontros e desencontros

    Emerson Miguel da Cruz

    Dirixida por MIGUEL ANGEL ZABALZA BERAZA
  10. Análisis del impacto del cáncer infantil en el proceso educativo desde una perspectiva integral: salud, familia y la escuela

    Alba-Elena Martínez-Santos

    Dirixida por BEATRIZ CEBREIRO LOPEZ
  11. A nova emigración galega a europa no abrente do terceiro milenio: perfil educativo e emprego

    María González Blanco

    Dirixida por MARIA ESTHER OLVEIRA OLVEIRA y VICENTE PEÑA SAAVEDRA
  12. A materia de paisaxe e sustentabilidade en aulas de secundaria: observación e reflexión crítica desde un modelo alternativo

    Tania Riveiro Rodríguez

    Dirixida por RAMON VICENTE LOPEZ FACAL
  13. Diseño, implementación y evaluación de una propuesta de formación para el desarrollo de la competencia mediática de los estudiantes en una escuela normal superior de colombia

    Walter Antonio Mesquita Romero

    Dirixida por MARIA DEL CARMEN FERNANDEZ MORANTE y BEATRIZ CEBREIRO LOPEZ
  14. Educação profissional e gênero: estudo de caso dos cursos técnicos integrados ao ensino médio do câmpus goiânia do Instituto federal de Goiás

    Adriana dos Reis Ferreira

    Dirixida por MARIA JOSE MENDEZ LOIS y MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO
  15. A dimensión socioeducativa do movemento agroecolóxico en Galicia: a dieta e o sistema agroalimentario como eixos da sustentabilidade

    Kylyan Marc Bisquert Pérez

    Dirixida por PABLO ANGEL MEIRA CARTEA