Dissertationen geleitet (388) Dissertation unter der Leitung von Mitgliedern von Fakultät

2023

  1. Uso de redes sociais pelos estudantes da educação profissional e tecnológica do IFG-Brasil: um estudo misto sequencial explicativo

    Leizer Fernandes Moraes

    unter der Leitung von ADRIANA GEWERC BARUJEL y FERNANDO FRAGA VARELA
  2. Alfabetización audiovisual en educación secundaria: la vídeo danza como instrumento catalizado

    Cristina Prego de Oliver López

    unter der Leitung von CAROL JEAN GILLANDERS y MARIA DEL CARMEN FRANCO VAZQUEZ
  3. Lugares do común: procesos creativos do habitar compartido

    Estella Freire Pérez

    unter der Leitung von MARIA DEL CARMEN FRANCO VAZQUEZ y VICENTE BLANCO MOSQUERA
  4. A articulação entre as escolas e os agentes culturais-artísticos locais: um estudo de caso em Lisboa (Portugal)

    Laurence Vohlgemuth

    unter der Leitung von JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ y MARIA BELEN CABALLO VILLAR
  5. Perspectiva de género e intervención socioeducativa con mujeres en las cárceles españolas

    Anaïs Quiroga Carrillo

    unter der Leitung von MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO

2022

  1. Supervisão pedagógica: a formação de orientadores de estágio para uma prática reflexiva

    Estrela da Conceição Nogueira Paulo

    unter der Leitung von EDUARDO JOSE FUENTES ABELEDO
  2. Uma Aproximação das Atividades Lúdico-Pedagógicas Realizadas em Sala de Aula Através do Ensino na Educação Infantil: o Caso de um Município do Recôncavo Baiano no Brasil

    Luiz Cláudio da Silva Santos

    unter der Leitung von MIGUEL ANGEL ZABALZA BERAZA
  3. A inclusión da crise climática no ensino secundario obrigatorio. Un estudo comparado do marco normativo e curricular en España

    Alejandro Pérez Diez

    unter der Leitung von PABLO ANGEL MEIRA CARTEA y MARIA DEL CARMEN MORAN DE CASTRO
  4. Pensamento crítico e prácticas científicas na formación do profesorado e a súa implicación na aula de infantil: indagando sobre a caída de obxectos

    Inés Mosquera Bargiela

    unter der Leitung von BLANCA PUIG MAURIZ y PALOMA BLANCO ANAYA
  5. A aprendizaxe-servizo no ensino secundario: proxectando vínculos entre patrimonio e educación para a cidadanía

    Margarita Lobato García

    unter der Leitung von MIGUEL ANGEL SANTOS REGO y MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO
  6. Autorregulación del aprendizaje y motivación académica: un estudio mixto secuencial explicativo en Educación Primaria

    Rocío González Suárez

    unter der Leitung von IRIS ESTEVEZ BLANCO
  7. A formación dos inspectores e inspectoras de educación e o desenvolvemento das súas competencias como profesionais do ensino: un estudo desde as ecoloxías de aprendizaxe

    Andrea Carme Doural García

    unter der Leitung von IRIS ESTEVEZ BLANCO
  8. Patrimonio, educación y ciudadanía

    Andrés Domínguez Almansa

    unter der Leitung von RAMON VICENTE LOPEZ FACAL
  9. Estratexias didácticas para o desenvolvemento de competencias interculturais no alumnado de Educación Secundaria a través das Ciencias Sociais

    Montserrat Dopico González

    unter der Leitung von RAMON VICENTE LOPEZ FACAL
  10. Educação de crianças autistas no contexto do centro de apoio à aprendizagem: exemplo de boas práticas e perceções dos intervenientes no processo

    Teresa Maria de Almeida Fernandes

    unter der Leitung von JOSE FELIPE TRILLO ALONSO
  11. La integración de la tecnología de computación en la nube en el proceso de enseñanza-aprendizaje: el proyecto RuralSchoolCloud

    María José Rodríguez Malmierca

    unter der Leitung von BEATRIZ CEBREIRO LOPEZ y MARIA DEL CARMEN FERNANDEZ MORANTE
  12. Entre o sonho e a realidade: o "status quo" da Educação Física escolar brasileira

    Rubem Barboza Ferreira Neto

    unter der Leitung von CRISTIAN ABELAIRAS GOMEZ
  13. Evaluación fiable de las habilidades motrices básicas en la infancia: Proyecto ALFA-MOV

    Aida Carballo Fazanes

    unter der Leitung von ANTONIO RODRIGUEZ NUÑEZ y CRISTIAN ABELAIRAS GOMEZ
  14. A radio como recurso para a promoción da educación interxeracional, o avellentamento activo e a inclusión sociocomunitaria

    Lucía Abarrategui Amado

    unter der Leitung von JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
  15. Los problemas de salud socialmente vivos como contexto para el desarrollo de prácticas científicas en la formación inicial del profesorado de primaria

    Virginia Aznar Cuadrado

    unter der Leitung von BLANCA PUIG MAURIZ