Fakultät
Facultade de Ciencias da Educación
Dissertationen geleitet (388) Dissertation unter der Leitung von Mitgliedern von Fakultät
2023
-
Uso de redes sociais pelos estudantes da educação profissional e tecnológica do IFG-Brasil: um estudo misto sequencial explicativo
Leizer Fernandes Moraes
unter der Leitung von ADRIANA GEWERC BARUJEL y FERNANDO FRAGA VARELA -
Alfabetización audiovisual en educación secundaria: la vídeo danza como instrumento catalizado
Cristina Prego de Oliver López
unter der Leitung von CAROL JEAN GILLANDERS y MARIA DEL CARMEN FRANCO VAZQUEZ -
Lugares do común: procesos creativos do habitar compartido
Estella Freire Pérez
unter der Leitung von MARIA DEL CARMEN FRANCO VAZQUEZ y VICENTE BLANCO MOSQUERA -
A articulação entre as escolas e os agentes culturais-artísticos locais: um estudo de caso em Lisboa (Portugal)
Laurence Vohlgemuth
unter der Leitung von JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ y MARIA BELEN CABALLO VILLAR -
Perspectiva de género e intervención socioeducativa con mujeres en las cárceles españolas
Anaïs Quiroga Carrillo
unter der Leitung von MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO
2022
-
Supervisão pedagógica: a formação de orientadores de estágio para uma prática reflexiva
Estrela da Conceição Nogueira Paulo
unter der Leitung von EDUARDO JOSE FUENTES ABELEDO -
Uma Aproximação das Atividades Lúdico-Pedagógicas Realizadas em Sala de Aula Através do Ensino na Educação Infantil: o Caso de um Município do Recôncavo Baiano no Brasil
Luiz Cláudio da Silva Santos
unter der Leitung von MIGUEL ANGEL ZABALZA BERAZA -
A inclusión da crise climática no ensino secundario obrigatorio. Un estudo comparado do marco normativo e curricular en España
Alejandro Pérez Diez
unter der Leitung von PABLO ANGEL MEIRA CARTEA y MARIA DEL CARMEN MORAN DE CASTRO -
Pensamento crítico e prácticas científicas na formación do profesorado e a súa implicación na aula de infantil: indagando sobre a caída de obxectos
Inés Mosquera Bargiela
unter der Leitung von BLANCA PUIG MAURIZ y PALOMA BLANCO ANAYA -
A aprendizaxe-servizo no ensino secundario: proxectando vínculos entre patrimonio e educación para a cidadanía
Margarita Lobato García
unter der Leitung von MIGUEL ANGEL SANTOS REGO y MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO -
Autorregulación del aprendizaje y motivación académica: un estudio mixto secuencial explicativo en Educación Primaria
Rocío González Suárez
unter der Leitung von IRIS ESTEVEZ BLANCO -
A formación dos inspectores e inspectoras de educación e o desenvolvemento das súas competencias como profesionais do ensino: un estudo desde as ecoloxías de aprendizaxe
Andrea Carme Doural García
unter der Leitung von IRIS ESTEVEZ BLANCO -
Patrimonio, educación y ciudadanía
Andrés Domínguez Almansa
unter der Leitung von RAMON VICENTE LOPEZ FACAL -
Estratexias didácticas para o desenvolvemento de competencias interculturais no alumnado de Educación Secundaria a través das Ciencias Sociais
Montserrat Dopico González
unter der Leitung von RAMON VICENTE LOPEZ FACAL -
Educação de crianças autistas no contexto do centro de apoio à aprendizagem: exemplo de boas práticas e perceções dos intervenientes no processo
Teresa Maria de Almeida Fernandes
unter der Leitung von JOSE FELIPE TRILLO ALONSO -
La integración de la tecnología de computación en la nube en el proceso de enseñanza-aprendizaje: el proyecto RuralSchoolCloud
María José Rodríguez Malmierca
unter der Leitung von BEATRIZ CEBREIRO LOPEZ y MARIA DEL CARMEN FERNANDEZ MORANTE -
Entre o sonho e a realidade: o "status quo" da Educação Física escolar brasileira
Rubem Barboza Ferreira Neto
unter der Leitung von CRISTIAN ABELAIRAS GOMEZ -
Evaluación fiable de las habilidades motrices básicas en la infancia: Proyecto ALFA-MOV
Aida Carballo Fazanes
unter der Leitung von ANTONIO RODRIGUEZ NUÑEZ y CRISTIAN ABELAIRAS GOMEZ -
A radio como recurso para a promoción da educación interxeracional, o avellentamento activo e a inclusión sociocomunitaria
Lucía Abarrategui Amado
unter der Leitung von JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ -
Los problemas de salud socialmente vivos como contexto para el desarrollo de prácticas científicas en la formación inicial del profesorado de primaria
Virginia Aznar Cuadrado
unter der Leitung von BLANCA PUIG MAURIZ