Stellae
Grupo de investigación Stellae
Teses dirixidas (58) Teses que dirixiron as persoas membros do grupo
2024
-
Dispositivo de género y prácticas de participación intermediada en entornos híbridos. Un estudio fenomenográfico de mujeres adolescentes de Galicia para repensar la competencia digital
Fernández Regueira, Uxía
Dirixida por ADRIANA GEWERC BARUJEL
2023
-
A articulação entre as escolas e os agentes culturais-artísticos locais: um estudo de caso em Lisboa (Portugal)
Vohlgemuth, Laurence
Dirixida por JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ y MARIA BELEN CABALLO VILLAR -
Uso de redes sociais pelos estudantes da educação profissional e tecnológica do IFG-Brasil: um estudo misto sequencial explicativo
Moraes, Leizer Fernandes
Dirixida por ADRIANA GEWERC BARUJEL y FERNANDO FRAGA VARELA -
Os materiais didácticos musicais en educación primaria. Un estudo sobre a percepción dos docentes especialistas en educación musical en galicia
Cores Torres, Antía
Dirixida por JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
2022
-
A radio como recurso para a promoción da educación interxeracional, o avellentamento activo e a inclusión sociocomunitaria
Abarrategui Amado, Lucía Soledad
Dirixida por JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
2021
-
Os materiais didácticos dirixidos ao alumnado con trastorno do espectro autista (TEA): análise da percepción do profesorado de educación primaria de Galicia
Pinaque Varela, Marcos
Dirixida por JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ -
As implicaçôes da cibercultura nas prácticas corporais entre os adolescentes
Zandoná Júnior, Almir
Dirixida por RAUL EIRIN NEMIÑA y JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ -
Análise descritiva e interpretativa do programa do livro didático do ensino médio do Brasil opinião dos agentes avaliadores
Assis, Carmencita Ferreira Silva
Dirixida por JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ -
A presenza da dramatización e do teatro nos materiais didácticos do ensino primario en Galicia
Pena Bascoy, Estefanía
Dirixida por JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
2020
-
Los libros de texto digitales. Un análisis descriptivo e interpretativo de sus características
Rodríguez Regueira, Nerea
Dirixida por JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
2019
-
Una teoría fundamentada sobre la adopción de repositorios y recursos educativos abiertos en universidades latinoamericanas
Rodes Paragarino, Virginia
Dirixida por ADRIANA GEWERC BARUJEL -
Enseñanza con redes sociales y aprendizaje autorregulado. Un estudio de caso en la universidad
Rodríguez Groba, Ana
Dirixida por ADRIANA GEWERC BARUJEL y MARIA ESTHER MARTINEZ PIÑEIRO -
Materiais didácticos en soporte impreso e dixital elaborados con apoio da administración local. Estudo prospectivo e descritivo na provincia da Coruña
Álvarez Seoane, Carmen Denébola
Dirixida por JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ -
As políticas de territorializaçâo da educaçâo: efeitos do programa TEIP na formaçâo global e no sucesso educativo dos alunos
Gomes Carvalho, Maria de Fátima
Dirixida por MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO y QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ
2018
-
Análise descritiva e interpretativa do deseño e contido dos videoxogos elaborados en Galicia
López Gómez, Silvia
Dirixida por JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
2017
-
Conocimiento tecnológico didáctico del contenido: estudios de caso de profesorado de la Universidad Autónoma Juan Misael Saracho - Bolivia
Gamboa Alba de Vargas, Shirley
Dirixida por ADRIANA GEWERC BARUJEL -
Algunhas claves para comprender a escolla dos estudos universitarios polo alumnado galego
VILA COUÑAGO, ESTHER
Dirixida por MARIA ESTHER MARTINEZ PIÑEIRO
2016
-
Competencia digital y escuela: estudio de caso etnográfico en dos CEIP de Galicia
Alonso Ferreiro, Almudena
Dirixida por ADRIANA GEWERC BARUJEL -
Ergonomia e educação: um projecto de escola con base nos princípios ergonómicos
RODRIGUES DA CUNHA, MARIA DO CEU
Dirixida por QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ -
Expresión dramática e teatral para a clase de linguas no ensino secundario: un estudo teórico-práctico
Fernández Rial, Rosalía
Dirixida por MARIA ESTHER MARTINEZ PIÑEIRO y BENITO SILVA VALDIVIA
2015
-
Programa educativo de promoção da autorregulação comportamental nas aulas de educação física: efeitos registados em crianças com distúrbio de hiperatividade e déficit de atenção
Cidade Bessa Mendes, Sara Raquel
Dirixida por QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ -
Conhecimento profissional do professor de educação física: tipos e fontes
Rodrigues Rocha, João
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA -
Nuevas alfabetizaciones en la formación docente en Argentina: un análisis de la producción de discurso pedagógico en las políticas curriculares a partir de la Ley nacional de Educación 26.026
Armando, Joel
Dirixida por ADRIANA GEWERC BARUJEL -
Un estudio de valoración de las competencias saber ser/saber estar de los orientadores/as de secundaria de Galicia
MALVAR MENDEZ, Mª LAURA
Dirixida por MARIA DOLORES FERNANDEZ TILVE -
Educação e justiça: as questões de (des)igualdade e (in)sucesso na escola
António João, Silva
Dirixida por QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ
2014
-
Procesos de construcción de creencias sobre tecnología educativa: estudio de casos en la formación inicial de maestros de ed. Primaria
Fraga Varela, Fernando
Dirixida por ADRIANA GEWERC BARUJEL -
Programa educativo de promoção da autorregulação comportamental nas aulas de educação física: efeitos registrados em crianças com distúrbio de hiperatividade e déficit de atenção
Mendes, Sara Bessa
Dirixida por QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ -
A formação contínua de professores como resposta para a equidade e sucesso educativos: avaliação, TIC e diferenciação : um estudo de caso
Oliveira Cardoso, Sandra
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA
2013
-
La Mediación de "squeak etoys" en el desarrollo del concepto de fracción: una experiencia construccionista en una escuela de Galicia
QUINTANILLA CÓNDOR, CERAPIO
Dirixida por ADRIANA GEWERC BARUJEL -
Da diversidade à interculturalidade: um desafio pedagógico no contexto do Ensino Básico Integrado em Cabo Verde
Silva de Oliveira, Gertrudes Maria Felicidade
Dirixida por QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ -
A Aprendizagem ao longo da vida: a lingua e a literatura maternas como base da formação integral : o ser no mundo
Silva Gomes, Margarida
Dirixida por QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ -
E-portfolio no contexto da formação de professores. Contributos no âmbito da reflexão e da avaliação
Paula Camarinha de Oliveira Gonçalves, Susana Margarida
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA -
Liderança, cultura e trabalho colaborativo na escola
Martins Nogueira, Cármen Maria
Dirixida por QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ -
A Mediação Escolar. O caso do projecto EPIS na Escola Secundária/3 Daniel Faria – Baltar
Freira Veríssimo, Magali
Dirixida por QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ -
(In)disciplina e convivência: um estudo em quatro escolas de 2º e 3º ciclo de ensino básico no distrito do Porto
Maria Rodrigues, Ana
Dirixida por QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ -
Perspectiva pedagógico-didáctica da História: o caso dos cursos de educação de adultos nível secundário
Lima, Anabela
Dirixida por QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ
2012
-
Perspectivas de la implantación de modelos de evaluación de aprendizajes desde la gestión institucional: homo alumnus catus
Picón Martínez, Alberto José
Dirixida por RUFINO GONZALEZ FERNANDEZ -
Políticas educativas e departamentos municipais de educación en Galicia
Mareque León, Francisco
Dirixida por MARIA BELEN CABALLO VILLAR y JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ -
O descontentamento e o desgaste profissional dos professores dos ensinos básico e secundário
Quaresma Brito do Vale, José
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA -
Presenza, conceptualización e tratamento da vellez no currículo escolar, quimera ou realidade?: análise da imaxe das persoas maiores nos materiais curriculares de educación primaria de Galicia
Zapico Barbeito, María Helena
Dirixida por JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ -
Asesoramento, formación e desenvolvemento profesional do profesorado en exercicio en Galicia
Quintana Rodríguez, Carmen
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA
2011
-
Os materiais didácticos e musicais en educación infantil: un estudo descritivo e interpretativo da percepción docente en Galicia
Vicente Álvarez, Rosa María
Dirixida por JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ -
La formación de los futuros maestros: un estudio de sus niveles de reflexión
Cepeda Romero, Olga
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA
2010
-
As potencialidades da educação digital: contributos de um percurso profissional : a autobiografia como referente para a análise do desenvolvimento científico
Ribeiro Lamas, Edgar Manuel
Dirixida por ADRIANA GEWERC BARUJEL
2009
-
As dificuldades de aprendizage e os materiais curriculares: um estudo dos manuais escolares do primeiro ciclo do ensino básico
Ferreira Delgado Paiva, Margarida Maria
Dirixida por JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
2008
-
Professores do ensino secundario: de uma identidade problemática a uma mudança problematizante. Estudio de caso
SOUSA E SILVA, ARMANDO
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA
2007
-
Formación de professores en educaçao de adultos . Estudo de caso: o ensino recorrente na Escola Secundária Rodrigues de Freitas
CARVALHO NOUTEL COSTA MARÍA ALCINIA
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA -
Formaçâo de professores em educaçao de adultos : estudo de caso, o ensino recorrente na Escola Secundária Rodrigues de Freitas
Carvalho, Maria Alcínia Borges Noutel Fontes da Costa
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA -
Conceptualizaçao e realidade da formaçao contínua de professores: um estudo de caso do Centro de Formaçao de Basto
MACHADO DE SOUSA JOAO CARLOS
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA
2006
-
El Desarrollo profesional de los docentes: estudio de caso con profesores experimentados de educación física
Eirín Nemiña, Raúl
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA -
Os Materiais curriculares na construçao do conhecimento profissional do professor de Matemáticas: três estudos de caso
VERA PIRES, MANUEL CELESTINO
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA
2005
-
Comunidade escolar e inclusao: quando todos ensinam e aprendem com todos
RODRIGUES DE ALMEDIDA SANTOS BELMIRA
Dirixida por QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ -
Integración de las tecnologías de la información y la comunicación (TIC) en una escuela de primaria de Galicia: estudio de caso
VIDAL PUGA MARÍA DEL PILAR
Dirixida por ADRIANA GEWERC BARUJEL -
Orgaos de gestao escolar e reforma educativa: estudo comparativo da participaçao
CARVALHO MIRANDA JOAO ALBERTO
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA y QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ
2004
-
Determinantes del proceso de qualidad en la acción docente, desde la perspectiva de los profesionales en instituciones de formación de profesores
CORREIRA PIBERNAT M. ATENAIS
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA
2003
-
Las modalidades de formación del profesorado: un estudio de su valoración en Galicia
FERNÁNDEZ TILVE M. DOLORES
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA
2001
-
Os Materiais curriculares impresos e a reforma educativa en Galicia
RODRÍGUEZ RODRÍGUEZ, JESÚS
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA
1999
-
El Liderazgo como factor diferencial en el mejoramiento de la dirección de los centros educativos de enseñanza obligatoria: trabajo de campo desarrollado en Ferrol y As Pontes (A Coruña)
GONZALEZ FERNANDEZ, RUFINO
Dirixida por MARIA LOURDES MONTERO MESA