Dissertationen geleitet (57) Dissertationen, die von den Mitgliedern der Gruppe geleitet wurden

2022

  1. A radio como recurso para a promoción da educación interxeracional, o avellentamento activo e a inclusión sociocomunitaria

    Abarrategui Amado, Lucía Soledad

    unter der Leitung von JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ

2021

  1. A presenza da dramatización e do teatro nos materiais didácticos do ensino primario en Galicia

    Pena Bascoy, Estefanía

    unter der Leitung von JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
  2. Os materiais didácticos dirixidos ao alumnado con trastorno do espectro autista (TEA): análise da percepción do profesorado de educación primaria de Galicia

    Pinaque Varela, Marcos

    unter der Leitung von JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
  3. As implicaçôes da cibercultura nas prácticas corporais entre os adolescentes

    Zandoná Júnior, Almir

    unter der Leitung von RAUL EIRIN NEMIÑA y JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
  4. Análise descritiva e interpretativa do programa do livro didático do ensino médio do Brasil opinião dos agentes avaliadores

    Assis, Carmencita Ferreira Silva

    unter der Leitung von JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ

2020

  1. Los libros de texto digitales. Un análisis descriptivo e interpretativo de sus características

    Rodríguez Regueira, Nerea

    unter der Leitung von JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ

2019

  1. Una teoría fundamentada sobre la adopción de repositorios y recursos educativos abiertos en universidades latinoamericanas

    Rodes Paragarino, Virginia

    unter der Leitung von ADRIANA GEWERC BARUJEL
  2. Materiais didácticos en soporte impreso e dixital elaborados con apoio da administración local. Estudo prospectivo e descritivo na provincia da Coruña

    Álvarez Seoane, Carmen Denébola

    unter der Leitung von JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
  3. Enseñanza con redes sociales y aprendizaje autorregulado. Un estudio de caso en la universidad

    Rodríguez Groba, Ana

    unter der Leitung von ADRIANA GEWERC BARUJEL y MARIA ESTHER MARTINEZ PIÑEIRO
  4. As políticas de territorializaçâo da educaçâo: efeitos do programa TEIP na formaçâo global e no sucesso educativo dos alunos

    Gomes Carvalho, Maria de Fátima

    unter der Leitung von MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO y QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ

2018

  1. Análise descritiva e interpretativa do deseño e contido dos videoxogos elaborados en Galicia

    López Gómez, Silvia

    unter der Leitung von JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ

2016

  1. Competencia digital y escuela: estudio de caso etnográfico en dos CEIP de Galicia

    Alonso Ferreiro, Almudena

    unter der Leitung von ADRIANA GEWERC BARUJEL
  2. Ergonomia e educação: um projecto de escola con base nos princípios ergonómicos

    RODRIGUES DA CUNHA, MARIA DO CEU

    unter der Leitung von QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ
  3. Expresión dramática e teatral para a clase de linguas no ensino secundario: un estudo teórico-práctico

    Fernández Rial, Rosalía

    unter der Leitung von MARIA ESTHER MARTINEZ PIÑEIRO y BENITO SILVA VALDIVIA

2013

  1. E-portfolio no contexto da formação de professores. Contributos no âmbito da reflexão e da avaliação

    Paula Camarinha de Oliveira Gonçalves, Susana Margarida

    unter der Leitung von MARIA LOURDES MONTERO MESA
  2. A Aprendizagem ao longo da vida: a lingua e a literatura maternas como base da formação integral : o ser no mundo

    Silva Gomes, Margarida

    unter der Leitung von QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ
  3. Liderança, cultura e trabalho colaborativo na escola

    Martins Nogueira, Cármen Maria

    unter der Leitung von QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ
  4. Da diversidade à interculturalidade: um desafio pedagógico no contexto do Ensino Básico Integrado em Cabo Verde

    Silva de Oliveira, Gertrudes Maria Felicidade

    unter der Leitung von QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ
  5. (In)disciplina e convivência: um estudo em quatro escolas de 2º e 3º ciclo de ensino básico no distrito do Porto

    Maria Rodrigues, Ana

    unter der Leitung von QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ
  6. La Mediación de "squeak etoys" en el desarrollo del concepto de fracción: una experiencia construccionista en una escuela de Galicia

    QUINTANILLA CÓNDOR, CERAPIO

    unter der Leitung von ADRIANA GEWERC BARUJEL
  7. A Mediação Escolar. O caso do projecto EPIS na Escola Secundária/3 Daniel Faria – Baltar

    Freira Veríssimo, Magali

    unter der Leitung von QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ
  8. Perspectiva pedagógico-didáctica da História: o caso dos cursos de educação de adultos nível secundário

    Lima, Anabela

    unter der Leitung von QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ

2012

  1. O descontentamento e o desgaste profissional dos professores dos ensinos básico e secundário

    Quaresma Brito do Vale, José

    unter der Leitung von MARIA LOURDES MONTERO MESA
  2. Presenza, conceptualización e tratamento da vellez no currículo escolar, quimera ou realidade?: análise da imaxe das persoas maiores nos materiais curriculares de educación primaria de Galicia

    Zapico Barbeito, María Helena

    unter der Leitung von JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
  3. Políticas educativas e departamentos municipais de educación en Galicia

    Mareque León, Francisco

    unter der Leitung von MARIA BELEN CABALLO VILLAR y JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
  4. Perspectivas de la implantación de modelos de evaluación de aprendizajes desde la gestión institucional: homo alumnus catus

    Picón Martínez, Alberto José

    unter der Leitung von RUFINO GONZALEZ FERNANDEZ
  5. Asesoramento, formación e desenvolvemento profesional do profesorado en exercicio en Galicia

    Quintana Rodríguez, Carmen

    unter der Leitung von MARIA LOURDES MONTERO MESA

2011

  1. Os materiais didácticos e musicais en educación infantil: un estudo descritivo e interpretativo da percepción docente en Galicia

    Vicente Álvarez, Rosa María

    unter der Leitung von JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
  2. La formación de los futuros maestros: un estudio de sus niveles de reflexión

    Cepeda Romero, Olga

    unter der Leitung von MARIA LOURDES MONTERO MESA

2009

  1. As dificuldades de aprendizage e os materiais curriculares: um estudo dos manuais escolares do primeiro ciclo do ensino básico

    Ferreira Delgado Paiva, Margarida Maria

    unter der Leitung von JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ

2008

  1. Professores do ensino secundario: de uma identidade problemática a uma mudança problematizante. Estudio de caso

    SOUSA E SILVA, ARMANDO

    unter der Leitung von MARIA LOURDES MONTERO MESA

2007

  1. Formaçâo de professores em educaçao de adultos : estudo de caso, o ensino recorrente na Escola Secundária Rodrigues de Freitas

    Carvalho, Maria Alcínia Borges Noutel Fontes da Costa

    unter der Leitung von MARIA LOURDES MONTERO MESA
  2. Formación de professores en educaçao de adultos . Estudo de caso: o ensino recorrente na Escola Secundária Rodrigues de Freitas

    CARVALHO NOUTEL COSTA MARÍA ALCINIA

    unter der Leitung von MARIA LOURDES MONTERO MESA
  3. Conceptualizaçao e realidade da formaçao contínua de professores: um estudo de caso do Centro de Formaçao de Basto

    MACHADO DE SOUSA JOAO CARLOS

    unter der Leitung von MARIA LOURDES MONTERO MESA

2005

  1. Comunidade escolar e inclusao: quando todos ensinam e aprendem com todos

    RODRIGUES DE ALMEDIDA SANTOS BELMIRA

    unter der Leitung von QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ
  2. Orgaos de gestao escolar e reforma educativa: estudo comparativo da participaçao

    CARVALHO MIRANDA JOAO ALBERTO

    unter der Leitung von MARIA LOURDES MONTERO MESA y QUINTIN ALVAREZ NUÑEZ
  3. Integración de las tecnologías de la información y la comunicación (TIC) en una escuela de primaria de Galicia: estudio de caso

    VIDAL PUGA MARÍA DEL PILAR

    unter der Leitung von ADRIANA GEWERC BARUJEL

2003

  1. Las modalidades de formación del profesorado: un estudio de su valoración en Galicia

    FERNÁNDEZ TILVE M. DOLORES

    unter der Leitung von MARIA LOURDES MONTERO MESA

2001

  1. Os Materiais curriculares impresos e a reforma educativa en Galicia

    RODRÍGUEZ RODRÍGUEZ, JESÚS

    unter der Leitung von MARIA LOURDES MONTERO MESA