Publicacións (71) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2021

  1. Un estudio comparativo de los deberes escolares en el alumnado extranjero y no extranjero

    Estudios pedagógicos, Vol. 47, Núm. 2, pp. 53-78

  2. A systematic review of augmented reality in health sciences: A guide to decision-making in higher education

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 8

  3. A systematic review of the educational experiences and needs of children with cancer returning to school

    Journal of Advanced Nursing, Vol. 77, Núm. 7, pp. 2971-2994

  4. Actividades STEAM como garantía do estímulo matemático

    Revista galega de educación, Núm. 80, pp. 24-26

  5. An attempt to evaluate STEAM project-based instruction from a school mathematics perspective

    ZDM - Mathematics Education, Vol. 53, Núm. 5, pp. 1137-1148

  6. Analysis of the Technological Resources Used by University Students in Education

    American Journal of Distance Education, Vol. 35, Núm. 2, pp. 152-167

  7. Análisis de la conexión arte-matemáticas en los libros de texto de Educación Primaria

    Educación matemática, Vol. 33, Núm. 3, pp. 67-93

  8. Aprendizaje-Servicio Virtual y Pedagogía Social. El proyecto ProAcción Social

    Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 78, pp. 38-53

  9. Attitudes and knowledge in blood donation among nursing students: A cross-sectional study in Spain and Portugal

    Nurse Education Today, Vol. 106

  10. Attitudes towards the use of ict in costa rican university students: The influence of sex, academic performance, and training in technology

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 1, pp. 1-11

  11. Building fields of education from Pedagogy: knowledge of education and common activity

    Revista de investigación en educación, Vol. 19, Núm. 2, pp. 81-111

  12. Competencia Digital Docente del profesorado de FP de Galicia

    Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 61, pp. 165-197

  13. Competencia matemática nos ciclos superiores dende a perspectiva do profesor

    Boletín das ciencias, Año 34, Núm. 93, pp. 93-94

  14. Construir una educació inclusiva: Presentació del monogràfic

    Educar, Vol. 57, Núm. 2, pp. 281-283

  15. Contramapas del Camino. Memorias del habitar

    Arte y políticas de identidad, Núm. 24, pp. 49-72

  16. Covid-19 and non-attendance academic activity: Perceptions of vocational training students in galicia-spain

    Revista Lusofona de Educacao, Vol. 51, Núm. 51, pp. 59-74

  17. DLAB2: innovación educativa con TIC para una vida saludable de los escolares europeos

    Revista de innovación y buenas prácticas docentes, Vol. 10, Núm. 1, pp. 63-70

  18. Desarrollo profesional de maestros de primaria desde la óptica de las ecologías de aprendizaje: Nuevas formas de actualizarse en tiempos inciertos

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 51, Núm. 3, pp. 21-70

  19. Design and Validation of a Questionnaire for University Students’ Generic Competencies (COMGAU)

    Frontiers in Education, Vol. 6

  20. Digitalización, compromiso y resiliencia. Proyecto de aprendizaje -servicio con futuros docentes

    Edutec: Revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 78, pp. 85-98