MARIA DE LA CONCEPCION
VARELA NEIRA
Profesora titular de universidade
Publikationen (59) Publikationen von MARIA DE LA CONCEPCION VARELA NEIRA
2024
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Boosting Customers’ Co-Creation in Open-Source Software Environments: The Role of Innovativeness and a Sense of Community
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 19, Núm. 3, pp. 2476-2496
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How to successfully adapt distribution strategy in exporting? The moderating effects of commitment and responsiveness
International Marketing Review
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Social Media Managers’ Performance: The Impact of the Work Environment
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 19, Núm. 1, pp. 671-691
2023
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Social Media Followers: The Role of Value Congruence and the Social Media Manager
Smart Innovation, Systems and Technologies
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Social media managers’ customer orientation, service climate and social media followers’ willingness to pay: moderated mediation model with triadic data
European Journal of Marketing, Vol. 57, Núm. 4, pp. 1130-1160
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Social media marketing system: conceptualization, scale development and validation
Internet Research, Vol. 33, Núm. 4, pp. 1302-1330
2022
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Understanding Consumer Adoption of Mobile Banking: Extending the UTAUT2 Model with Proactive Personality
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 22
2020
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Análisis empírico de los factores que influyen en la intención de compra a través de redes sociales
XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica: cooperação transfronteiriça. Desenvolvimento e coesão territorial. Livro de resumos
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Comportamento de compra no comercio móbil: a importancia dos trazos de personalidade
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 29, Núm. 3, pp. 178-200
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The influence of consumer personality traits on mobile shopping intention
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 24, Núm. 3, pp. 331-353
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Unha análise empírica dos factores que inflúen no boca a boca electrónico nas redes sociais tras unha promoción de marca
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 29, Núm. 1, pp. 1-18
2019
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Herramientas de gamificación en la docencia universitaria: Una aplicación de Kahoot en Investigación Comercial
Innovación e investigación en la educación universitaria (Educación Editora), pp. 519-524
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High-Performance Work Systems and Work-Role Performance: A Multilevel Moderated Mediation Model
Performance Improvement Quarterly, Vol. 32, Núm. 1, pp. 77-101
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The Effect of Political Skill on Work Role Performance and Intention to Leave: A Moderated Mediation Model
Journal of Leadership and Organizational Studies, Vol. 26, Núm. 1, pp. 98-110
2018
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Concienciación social a través del aprendizaje servicio
Nuevos desafíos en la enseñanza superior (Educación), pp. 509-513
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Formación basada en competencias: evaluación de una experiencia docente
Nuevos desafíos en la enseñanza superior (Educación), pp. 515-519
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How and when a salesperson's perception of organizational politics relates to proactive performance
European Management Journal, Vol. 36, Núm. 5, pp. 660-670
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La motivación de los alumnos en la Educación Superior: evaluación de una experiencia docente
Tendencias actuales de las transformaciones de las universidades en una nueva sociedad digital (Foro Internacional de Innovación Universitaria), pp. 361-374
2017
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Co-creation and service recovery process communication: effects on satisfaction, repurchase intentions, and word of mouth
Service Business, Vol. 11, Núm. 2, pp. 321-343
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Manufacturer–distributor relationships: role of relationship-specific investment and dependence types
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 32, Núm. 8, pp. 1245-1260