Publicacións (69) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2020

  1. Análisis empírico de los factores que influyen en la intención de compra a través de redes sociales

    XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica: cooperação transfronteiriça. Desenvolvimento e coesão territorial. Livro de resumos

  2. Bringing Mathematics to Engineering: Online Learning-Teaching Model

    Proceedings - 2nd International Conference on Mathematics and Computers in Science and Engineering, MACISE 2020

  3. Comportamento de compra no comercio móbil: a importancia dos trazos de personalidade

    Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 29, Núm. 3, pp. 178-200

  4. Designing and projecting a wind generator based on the emplacement: Power coefficient

    International Journal on Technical and Physical Problems of Engineering, Vol. 12, Núm. 4, pp. 91-96

  5. On-line course on engineering mathematics: Students' experience with pilot course material

    SEFI 48th Annual Conference Engaging Engineering Education, Proceedings

  6. Particular case of big data for wind power forecasting: Random forest

    International Journal on Technical and Physical Problems of Engineering, Vol. 12, Núm. 1, pp. 25-30

  7. The influence of consumer personality traits on mobile shopping intention

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 24, Núm. 3, pp. 331-353

  8. Unha análise empírica dos factores que inflúen no boca a boca electrónico nas redes sociais tras unha promoción de marca

    Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 29, Núm. 1, pp. 1-18

  9. Virtual Power Plants and Virtual Inertia

    Power Systems (Springer Verlag), pp. 87-113