Departamento
Departamento de Pedagoxía e Didáctica
Teses dirixidas (318) Teses dirixidas por miembros de Departamento Ver tese defendida
2022
-
Educação de crianças autistas no contexto do centro de apoio à aprendizagem: exemplo de boas práticas e perceções dos intervenientes no processo
Teresa Maria de Almeida Fernandes
Dirixida por JOSE FELIPE TRILLO ALONSO -
A formación dos inspectores e inspectoras de educación e o desenvolvemento das súas competencias como profesionais do ensino: un estudo desde as ecoloxías de aprendizaxe
Andrea Carme Doural García
Dirixida por IRIS ESTEVEZ BLANCO -
La integración de la tecnología de computación en la nube en el proceso de enseñanza-aprendizaje: el proyecto RuralSchoolCloud
María José Rodríguez Malmierca
Dirixida por BEATRIZ CEBREIRO LOPEZ y MARIA DEL CARMEN FERNANDEZ MORANTE -
A aprendizaxe-servizo no ensino secundario: proxectando vínculos entre patrimonio e educación para a cidadanía
Margarita Lobato García
Dirixida por MIGUEL ANGEL SANTOS REGO y MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO -
Supervisão pedagógica: a formação de orientadores de estágio para uma prática reflexiva
Estrela da Conceição Nogueira Paulo
Dirixida por EDUARDO JOSE FUENTES ABELEDO -
Uma Aproximação das Atividades Lúdico-Pedagógicas Realizadas em Sala de Aula Através do Ensino na Educação Infantil: o Caso de um Município do Recôncavo Baiano no Brasil
Luiz Cláudio da Silva Santos
Dirixida por MIGUEL ANGEL ZABALZA BERAZA -
A inclusión da crise climática no ensino secundario obrigatorio. Un estudo comparado do marco normativo e curricular en España
Alejandro Pérez Diez
Dirixida por PABLO ANGEL MEIRA CARTEA y MARIA DEL CARMEN MORAN DE CASTRO -
Autorregulación del aprendizaje y motivación académica: un estudio mixto secuencial explicativo en Educación Primaria
Rocío González Suárez
Dirixida por IRIS ESTEVEZ BLANCO -
A sustentabilidade forestal nas perspectivas da educação ambiental: um estudo de caso, Cáceres-Mato Grosso, Brasil
Fernanda de Arruda Machado
Dirixida por JOSE ANTONIO CARIDE GOMEZ -
A construción da cidadanía democrática en Galicia (1965-1982): procesos comunitarios e de educación social e popular
Antonio Rojas Sampedro
Dirixida por MARIA BELEN CABALLO VILLAR y ANTONIO COSTA RICO -
Familias refugiadas en España: análisis de variables socioeducativas en el proceso de integración
Jesica Núñez García
Dirixida por MARIA DEL MAR LORENZO MOLEDO y MARIA JOSE FERRACES OTERO -
Permanência e sucesso de pessoas adultas em processos de Reconhecimento, Validação e Certificação de Competências (RVCC): Estudo de caso num Centro Qualifica do norte de Portugal
Anabela Pinheiro
Dirixida por Mª DEL CARMEN GUTIERREZ MOAR y MARIA ESTHER OLVEIRA OLVEIRA -
A radio como recurso para a promoción da educación interxeracional, o avellentamento activo e a inclusión sociocomunitaria
Lucía Abarrategui Amado
Dirixida por JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ
2021
-
Entornos personales de aprendizaje de estudiantes universitarios costarricenses
José Antonio García Martínez
Dirixida por PABLO CESAR MUÑOZ CARRIL -
Alfabetização informacional na universidade: implicações no papel das bibliotecas e no papel do/a bibliotecário/a
Maria Aparecida Rodrigues de Souza
Dirixida por BEATRIZ CEBREIRO LOPEZ -
Educação e Desenvolvimento nas Comunidades Ovimbundu de Angola: Estudo Etnográfico da Comunide de Ekovongo-Bié
José Capitango
Dirixida por JOSE ANTONIO CARIDE GOMEZ -
As implicaçôes da cibercultura nas prácticas corporais entre os adolescentes
Almir Zandoná Júnior
Dirixida por RAUL EIRIN NEMIÑA y JESUS RODRIGUEZ RODRIGUEZ -
Educación no formal y empleabilidad de la juventud. Algunas evidencias desde el análisis de dos programas
Ana Vázquez Rodríguez
Dirixida por MIGUEL ANGEL SANTOS REGO -
A escola como espaço de construção de cidadania: contributos do currículo para a educação para a cidadania em contexto escolar
Pedro Duarte
Dirixida por BEATRIZ CEBREIRO LOPEZ -
Relaçôes vinculares e aprendizagem social na praza do mercado de abastos de santiago de compostela: un estudo etnográfico
Gilgleide de Andrade Silva
Dirixida por GERMAN VARGAS CALLEJAS