Forschungslinien

  • Alfabetización científica, cultural, social.
  • Análise do discurso de aula na clase de ciencias: uso de modelos e conceptos científicos; dominio de accións e operacións da práctica científica; aplicación ao deseño curricular.
  • Aprendizaxe baseado na resolución de problemas
  • Construción de identidades
  • Desenvolvemento das competencias científicas científicas, lingüíticas, matemáticas e sociais
  • Desenvolvemento de competencias sociais e construcción de identidades
  • e ensino das ciencias experimentais, sociais, matemáticas, linguas e literaturas.
  • Educación ambiental en clave de ecoalfabetización
  • Educación patrimonial, paisaxes e territorio
  • Formación do profesorado e outros axentes educativos
  • Pensamento crítico na educación para unha cidadanía democrática
  • Razoamento argumentativo; esquemas de razoamento e acción; dominio de operacións epistémicas; alfabetización científica, matemática, cultural e social.
  • Representacións sociais na educación e na aprendizaxe de distintas áreas