Artigos (17) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2024

  1. Conformally Einstein Lorentzian Lie groups: extensions of the Euclidean and Poincaré groups

    Classical and Quantum Gravity, Vol. 41, Núm. 5

  2. Culture and education as factors affecting entrepreneurship in Spain: an analysis of expert opinion

    International Journal of Education Economics and Development, Vol. 15, Núm. 1-2, pp. 98-118

  3. Del estudio del paisaje a la educación en paisaje: Investigación y formación del profesorado de educación primaria (6-12 años)

    Agua y territorio = Water and Landscape, Núm. 23, pp. 193-206

  4. Efectos de programas de ejercicio físico en la composición corporal, condición física y calidad de vida de personas mayores con sobrepeso u obesidad: una revisión sistemática

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 56, pp. 47-62

  5. El uso de la bicicleta en la escuela: Una revisión sistemática

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 55, pp. 78-87

  6. Face to face: dialogues around visual impairment

    European Journal of Special Needs Education

  7. Is It Possible to Improve Motor Competence through a Structured Balance Bike Program in Preschool Children Aged 3 to 6 Years?

    Sports, Vol. 12, Núm. 3

  8. Is the Over-the-Head Technique an Alternative for Infant CPR Performed by a Single Rescuer? A Randomized Simulation Study with Lifeguards

    Pediatric Reports, Vol. 16, Núm. 1, pp. 100-109

  9. O jogo e a aprendizagem da matemática na educaçao infantil

    Gamma: revista galega de educación matemática, Núm. 14, pp. 43-49

  10. Phonological fluency norms for Spanish middle-aged and older adults provided by the SCAND initiative (P, M, & R)

    Journal of the International Neuropsychological Society, Vol. 30, Núm. 2, pp. 172-182

  11. Predecir la dislexia evolutiva antes de la instrucción lectora: una revisión sistemática

    Revista Colombiana de Ciencias Sociales, Vol. 15, Núm. 1, pp. 245-273

  12. Predicting progression of cognitive decline to dementia using dyadic patterns of subjective reporting: evidence from the CompAS longitudinal study

    Frontiers in Aging Neuroscience, Vol. 16

  13. Service-learning to improve training, knowledge transfer, and awareness in forest fire management

    Fire Ecology, Vol. 20, Núm. 1

  14. The impact of the COVID-19 pandemic on nursing home professionals: results of the RESICOVID project

    Psicologia: Reflexao e Critica, Vol. 37, Núm. 1

  15. Unha experiencia para o ensino e aprendizaxe da medida en Educación Primaria

    Gamma: revista galega de educación matemática, Núm. 14, pp. 34-42

  16. What priorities for change are we missing in inclusion? Symphony of voices with participatory interviews

    British Journal of Special Education

  17. Who does it better?: The acquisition of Spanish grammatical gender by L1 English and L1 Russian adults

    Revista española de lingüística aplicada, Vol. 37, Núm. 1, pp. 143-171