Facultad
Facultade de Formación do Profesorado
Artigos (17) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2024
-
Conformally Einstein Lorentzian Lie groups: extensions of the Euclidean and Poincaré groups
Classical and Quantum Gravity, Vol. 41, Núm. 5
-
Culture and education as factors affecting entrepreneurship in Spain: an analysis of expert opinion
International Journal of Education Economics and Development, Vol. 15, Núm. 1-2, pp. 98-118
-
Del estudio del paisaje a la educación en paisaje: Investigación y formación del profesorado de educación primaria (6-12 años)
Agua y territorio = Water and Landscape, Núm. 23, pp. 193-206
-
Efectos de programas de ejercicio físico en la composición corporal, condición física y calidad de vida de personas mayores con sobrepeso u obesidad: una revisión sistemática
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 56, pp. 47-62
-
El uso de la bicicleta en la escuela: Una revisión sistemática
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 55, pp. 78-87
-
Face to face: dialogues around visual impairment
European Journal of Special Needs Education
-
Is It Possible to Improve Motor Competence through a Structured Balance Bike Program in Preschool Children Aged 3 to 6 Years?
Sports, Vol. 12, Núm. 3
-
Is the Over-the-Head Technique an Alternative for Infant CPR Performed by a Single Rescuer? A Randomized Simulation Study with Lifeguards
Pediatric Reports, Vol. 16, Núm. 1, pp. 100-109
-
O jogo e a aprendizagem da matemática na educaçao infantil
Gamma: revista galega de educación matemática, Núm. 14, pp. 43-49
-
Phonological fluency norms for Spanish middle-aged and older adults provided by the SCAND initiative (P, M, & R)
Journal of the International Neuropsychological Society, Vol. 30, Núm. 2, pp. 172-182
-
Predecir la dislexia evolutiva antes de la instrucción lectora: una revisión sistemática
Revista Colombiana de Ciencias Sociales, Vol. 15, Núm. 1, pp. 245-273
-
Predicting progression of cognitive decline to dementia using dyadic patterns of subjective reporting: evidence from the CompAS longitudinal study
Frontiers in Aging Neuroscience, Vol. 16
-
Service-learning to improve training, knowledge transfer, and awareness in forest fire management
Fire Ecology, Vol. 20, Núm. 1
-
The impact of the COVID-19 pandemic on nursing home professionals: results of the RESICOVID project
Psicologia: Reflexao e Critica, Vol. 37, Núm. 1
-
Unha experiencia para o ensino e aprendizaxe da medida en Educación Primaria
Gamma: revista galega de educación matemática, Núm. 14, pp. 34-42
-
What priorities for change are we missing in inclusion? Symphony of voices with participatory interviews
British Journal of Special Education
-
Who does it better?: The acquisition of Spanish grammatical gender by L1 English and L1 Russian adults
Revista española de lingüística aplicada, Vol. 37, Núm. 1, pp. 143-171