Publicacións (1.663) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2022

  1. Corrigendum to “Factors influencing students’ perceived impact of learning and satisfaction in Computer Supported Collaborative Learning” [Computers & Education 174 (2021) 104310] (Computers & Education (2021) 174, (S0360131521001871), (10.1016/j.compedu.2021.104310))

    Computers and Education

  2. Conflictos socioambientales y educación patrimonial: la mina de Touro. Representaciones del alumnado de Educación Primaria

    La comprensión del mundo actual a través de la didáctica de las ciencias sociales en el ámbito iberoamericano (Servicio de Publicaciones), pp. 325-338

  3. Aproximación a los proyectos interdisciplinares desde los lenguajes artísticos y literarios

    Proyectos interdisciplinares de educación artística y literaria (Graó), pp. 7-16

  4. Análisis del nivel de satisfacción del alumnado universitario en un proyecto ApS (Aprendizaje-Servicio) sobre la prevención de conductas de riesgo con el móvil

    Actualizando las lecturas de las temáticas clásicas (Tirant Humanidades), pp. 298-308

  5. Desafíos para la formación inicial del profesorado técnico de formación profesional y claves para el éxito

    Dykinson

  6. Disruptive behaviours in Physical Education classes: A descriptive research in compulsory education

    Journal of Human Sport and Exercise, Vol. 17, Núm. 3, pp. 504-517

  7. Disruptive Behaviors in Physical Education: A Matched Study of Social Skills and Sport Practice in a Region of Spain

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 3

  8. Detection of Upper Limb Asymmetries in Athletes According to the Stage of the Season—A Longitudinal Study

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 2

  9. Cuentos clásicos vs. cuentos actuales: Una comparativa de literatura infantil desde una perspectiva de género

    Perfiles educativos, Vol. 44, Núm. 178, pp. 95-111

  10. Conversion of a double-tetranuclear cluster silver helicate into a dihelicate: Via a rare desulfurization process

    Inorganic Chemistry Frontiers, Vol. 9, Núm. 3, pp. 531-536

  11. Cognitive reserve and mental health in cognitive frailty phenotypes: Insights from a study with a Portuguese sample

    Frontiers in Psychology, Vol. 13

  12. Can Gamification Influence the Academic Performance of Students?

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 9

  13. Bifurcation Sequences in a Discontinuous Piecewise-Smooth Map Combining Constant-Catch and Threshold-Based Harvesting Strategies

    SIAM Journal on Applied Dynamical Systems, Vol. 21, Núm. 1, pp. 470-499

  14. Behavioral interventions in long-term care facilities during the COVID-19 pandemic: A case study

    Geriatrics (Switzerland), Vol. 7, Núm. 1

  15. Análisis de la eficacia de los planes de formación profesional para el empleo desde el punto de vista del mercado laboral

    Revista Fuentes, Vol. 24, Vol. 1, pp. 90-103

  16. Analysis of AUDIT Domains in Freshman Students in Spain: Three Cross-Sectional Surveys (2005, 2012 and 2016)

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 13

  17. Adolescencia y privacidad digital

    Revista mexicana de investigación educativa, Vol. 27, Núm. 93, pp. 583-603

  18. Acquisition of knowledge and skills on cardiopulmonary resuscitation and use of the automated external defibrillator after a training process by Galician schoolteachers

    Journal of Human Sport and Exercise, Vol. 17, Núm. 4, pp. 931-941

  19. A reivindicación do idioma: contribución de Ánxel Fole ó proceso de elaboración do galego moderno e da súa normalización

    A Trabe de ouro: publicación galega de pensamento crítico, Núm. 119, pp. 51-78

  20. A incorporación das tecnoloxías dixitais na educación da infancia

    Eduga: revista galega do ensino, Núm. 83, pp. 34