Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Castilla-La Mancha (28)

2024

  1. Dealing with L2 learners' experiences from a corpus-assisted perspective: Emotions in narratives of future primary and pre-primary education teachers

    A Multidisciplinary Approach to Applied Linguistics and Education: Building Knowledge in Foreign Language Teaching, Translation, Critical Discourse Analysis and Posthumanism (Peter Lang AG), pp. 35-59

  2. Service-learning to improve training, knowledge transfer, and awareness in forest fire management

    Fire Ecology, Vol. 20, Núm. 1

  3. Visions estereotipadas nos libros de texto

    Educación, xénero e lectura : Conformar, reformar, transformar: Libro-Catálogo Exposición (Museo Pedagóxico de Galicia), pp. 50-59

2020

  1. 2007-2017: A decade of key competences in Spain

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 24, Núm. 3, pp. 381-399

  2. L1 in CLIL: The Case of Castilla-La Mancha

    Tejuelo: Didáctica de la Lengua y la Literatura. Educación, Núm. 31, pp. 143-174

  3. The Toledo Teacher Trainees corpus (TTT): Bridging the gap between students’ narratives and corpus linguistics

    Research in Corpus Linguistics (RiCL), Vol. 8, Núm. 1, pp. 164-177

2019

  1. ABCDE approach to victims by lifeguards: How do they manage a critical patient? A cross sectional simulation study

    PLoS ONE, Vol. 14, Núm. 4

  2. Modelización matemática de la evolución de dos reactivos químicos

    Epsilon: Revista de la Sociedad Andaluza de Educación Matemática "Thales", Núm. 101, pp. 147-155

  3. Pedro Cerrillo, una vida dedicada a la LIJ

    Anuario de investigación en literatura infantil y juvenil: ANILIJ, Núm. 17, pp. 9-13

  4. Socrative in higher education: Game vs. other uses

    Multimodal Technologies and Interaction, Vol. 3, Núm. 3

  5. What biomechanical factors are more important in compression depth for children lifesavers? A randomized crossover study

    American Journal of Emergency Medicine, Vol. 37, Núm. 1, pp. 100-108

2018

  1. Explorando usos de SOCRATIVE en el aula universitaria

    Dispositivos Móviles en la Educación Universitaria: I Jornadas de innovación DIMEU