VIRGINIA
AZNAR CUADRADO
Profesora Permanente Laboral
Publicacións (46) Publicacións de VIRGINIA AZNAR CUADRADO
2025
-
Open Educational Resources that Create Links Between the University and Other Educational Levels with an International Approach
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 532-543
2024
-
Desarrollo del pensamiento crítico con profesorado en formación
31 Encuentros Internacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales: Hacia una educación científica alineada con la Agenda 2030
2023
-
Antecedentes de emociones y compromiso en profesores en formación para la enseñanza elemental de las ciencias
Innovación en la práctica educativa universitaria (Educación Editora), pp. 85-90
-
Epidemias que no se pueden olvidar
Alambique: Didáctica de las ciencias experimentales, Núm. 112, pp. 35-40
-
O parque da Bouza: Aproveitamos a nosa contorna
Boletín das ciencias, Año 36, Núm. 96, pp. 75-76
-
Pensar cientificamente: Problemas sistémicos e acción crítica
Boletín das ciencias, Año 36, Núm. 96, pp. 93-94
2022
-
Coñecemos o parque natural do monte aloia: Actividade medioambiental coa ferramenta Hiperdocumentos
Boletín das ciencias, Año 35, Núm. 94, pp. 61-62
-
Motivation for science learning as an antecedent of emotions and engagement in preservice elementary teachers
Science Education, Vol. 106, Núm. 1, pp. 119-141
-
Promoción da doazón de sangue e órganos en Educación Secundaria
Boletín das ciencias, Año 35, Núm. 94, pp. 55-56
-
Secondary Education Students’ Knowledge and Attitudes about Organ Donation: Awareness and Knowledge Assessment through an Intervention Program
The International Journal of Health, Wellness, and Society, Vol. 12, Núm. 2, pp. 25-35
-
Traballando no laboratorio clínico: A quen pertence a mostra?
Boletín das ciencias, Año 35, Núm. 94, pp. 29-30
-
Un estudio de argumentación con profesorado en formación durante un episodio de contagio por tuberculosis
30 Encuentros Internacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales: la enseñanza de las ciencias en un entorno intercultural
2021
-
Qué pasa se desaparece o raposo?: os ecosistemas en 4º da ESO
Boletín das ciencias, Año 34, Núm. 93, pp. 25-26
-
Sucedáneo: normas, prácticas y percepción desde una perspectiva cultural
Actas II Congreso internacional sobre patrimonio alimentario y museos. El gusto en el museo 2020 (edUPV, Editorial Universitat Politècnica de València), pp. 203
2020
-
As grandes descoñecidas das crises sanitarias: as zoonoses: pódense previr mediante a educación ?
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 91, pp. 19-20
-
Desenvolver a argumentación a través de cuestións socio-científicas: o cambio climático
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 91, pp. 17-18
2019
-
A evolución biolóxica: Unha proposta para favorecer a argumentación no bacharelato
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 88, pp. 45-46
-
Competencias científicas para el cuidado del medio ambiente
Innovación docente e investigación en Ciencias Sociales, Económicas y Jurídicas (Dykinson), pp. 813-824
-
Que sabemos sobre traballo e enerxía en 1º de Bacharelato?
Boletín das ciencias, Año 33, Núm. 88, pp. 63-64
2018
-
De que me contaxiei?: unha proposta sobre enfermidades de transmisión sexual en secundaria
Boletín das ciencias, Año 31, Núm. 86, pp. 31-32