Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidade do Minho (9)

2024

  1. The relationship between the most consumed digital media in Portugal and audience participation mechanisms

    Frontiers in Communication, Vol. 9

  2. When risk is invisible and at home: News coverage on radon gas in local media

    Communicating Public Health Risk: The Case of Radon Gas (Taylor and Francis), pp. 87-97

2020

  1. Information visualization in the era of innovative journalism

    Taylor and Francis, pp. 1-174

  2. Information visualization, automated content and new professional profiles for the new circular communication models

    Information Visualization in The Era of Innovative Journalism (Taylor and Francis), pp. 94-105

  3. Self-destructive content in university teaching: new challenge in the Digital Competence of Educators

    Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 33, Núm. 3, pp. 187-199

2017

  1. Consumer-oriented business models in Spanish cybermedia

    Advances in Intelligent Systems and Computing (Springer Verlag), pp. 203-209

  2. Consumer-oriented business models in Spanish cybermedia

    Media and metamedia management (Springer Alemania), pp. 203-209

2015

  1. Innovación y nuevas fronteras periodísticas en España, Portugal y Francia de la mano de los cibermedios nativos digitales

    Repensar los valores clásicos del periodismo: el desafío de una profesión enred@da : actas de las comunicaciones presentadas en el congreso : (XXI Congreso Internacional de la Sociedad Española de Periodística)

  2. Modelos de negocio orientados al consumidor en los cibermedios españoles

    De los medios a los metamedios de comunicación: Actas del I Simposio de la Red Internacional de Investigación sobre Gestión de la Comunicación, Pontevedra, 27 y 28 de noviembre de 2015