Novos Medios (Tendencias, Cibermedios, Impresos)
Novos Medios
Universidade do Minho
Braga, PortugalPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidade do Minho (9)
2024
-
The relationship between the most consumed digital media in Portugal and audience participation mechanisms
Frontiers in Communication, Vol. 9
-
When risk is invisible and at home: News coverage on radon gas in local media
Communicating Public Health Risk: The Case of Radon Gas (Taylor and Francis), pp. 87-97
2020
-
Information visualization in the era of innovative journalism
Taylor and Francis, pp. 1-174
-
Information visualization, automated content and new professional profiles for the new circular communication models
Information Visualization in The Era of Innovative Journalism (Taylor and Francis), pp. 94-105
-
Self-destructive content in university teaching: new challenge in the Digital Competence of Educators
Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 33, Núm. 3, pp. 187-199
2017
-
Consumer-oriented business models in Spanish cybermedia
Media and metamedia management (Springer Alemania), pp. 203-209
-
Consumer-oriented business models in Spanish cybermedia
Advances in Intelligent Systems and Computing (Springer Verlag), pp. 203-209
2015
-
Innovación y nuevas fronteras periodísticas en España, Portugal y Francia de la mano de los cibermedios nativos digitales
Repensar los valores clásicos del periodismo: el desafío de una profesión enred@da : actas de las comunicaciones presentadas en el congreso : (XXI Congreso Internacional de la Sociedad Española de Periodística)
-
Modelos de negocio orientados al consumidor en los cibermedios españoles
De los medios a los metamedios de comunicación: Actas del I Simposio de la Red Internacional de Investigación sobre Gestión de la Comunicación, Pontevedra, 27 y 28 de noviembre de 2015