Instituto
Instituto de Ciencias da Educación (ICE)
Publicacións (130) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2012
-
A educaçao matemática de mulheres adultas. Um esudo na Escola Gerson Garcêz, Bahia, Brasil
Diálogos en la cultura de la paridad: reflexiones sobre feminismo, socialización y poder (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 81-90
-
A formación en Tecnoloxías da Información e da Comunicación do profesional da Orientación dende o marco do Proxecto Europeo DICBDPEC
Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 123-134
-
A inmigración portuguesa cara Galicia: unha ollada ás novas necesidades de formación
Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 657-673
-
A narrativa xuvenil a debate: (2000-2011)
Edicións Xerais de Galicia
-
A postmodernidade e a sedución do virtual
Postmodernidade e novas redes sociais: identidades de xénero nos videoxogos (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 11-20
-
ACADEMIC AND PROFESSIONAL MOTIVATIONS STUDY OF VOCATIONAL TRAINING INTERMEDIATE STUDENTS
EDULEARN12: 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
-
Academic effects of the Prestige oil spill disaster
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 15, Núm. 3, pp. 1055-1068
-
Accesibilidad e inclusión en el Espacio Europeo de Educación Superior: el caso de la Universidad de Santiago de Compostela
Aula abierta, Vol. 40, Núm. 3, pp. 71-82
-
Achegas das historias de vida: a construción da historia da escola recente
Xornada de Innovación Educativa 2012 (Universidade de Vigo), pp. 41-52
-
Adaptación española de la Escala de Aceptación Percibida (PAS) en estudiantes universitarios
Psicothema, Vol. 24, Núm. 3, pp. 483-488
-
Análisis de la seguridad integral en los centros educativos de enseñanza obligatoria de España
Seguridad y medio ambiente, Núm. 126, pp. 12-24
-
Análisis de las variables predictoras del porcentaje de docencia realizada bajo entornos en línea
III Jornadas Internacionales de Campus Virtuales
-
Análisis de los dispositivos de formación vigentes en Galicia
Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 613-634
-
Aportaciones científicas a las formas de agrupación del alumnado
Organización y gestión educativa: Revista del Fórum Europeo de Administradores de la Educación, Vol. 20, Núm. 2, pp. 13-18
-
Aprendizaje basado en proyectos audiovisuales colaborativos en un entorno e-learning: análisis de una experiencia desarrollada en la Universitat Oberta de Catalunya
Innovación educativa, Núm. 22, pp. 143-156
-
Aprendizaxe-servizo e desenvolvemento de competencias para a vida laboral
Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 527-535
-
Aproximación al valor de la música en el desarrollo de la identidad en la emigración gallega: el caso del Centro Gallego de Bruselas
Entre generaciones: educación, herencia y promesas
-
Arturo Iglesias Ortega, "La catedral de Santiago de Compostela y sus capitulares: funcionamiento y sociología de un cabildo en el siglo XVI", Deputación provincial de A Coruña, A Coruña, 2012, 667 pp.
Annuarium Sancti Iacobi, Núm. 1, pp. 425-427
-
Aspectos organizativos y curriculares del Practicum del Master en Educación, Género e Igualdad de la Universidad de Santiago de Compostela
Innovación educativa, Núm. 22, pp. 177-186
-
Attention and visuospatial abilities: A neuropsychologicalapproach in field-dependent and field-independent school children
Studia Psychologica, Vol. 54, Núm. 2, pp. 83-94