Instituto
Instituto de Ciencias da Educación (ICE)
Publicacións (31) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2024
-
A Formación Profesional galega: especifidades dun ensino aplicado
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 191-206
-
A educación dixital en Galicia: estado da cuestión e propostas de mellora
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 371-388
-
A educación emocional e o seu sentido pedagóxico: pasado e devir en Galicia
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 451-464
-
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir
Universidad de Santiago de Compostela
-
A xestión educativa da diversidade cultural en Galicia: no camiño da interculturalidade
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 301-318
-
As ensinanzas artísticas en Galicia: creando desde a especialización
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 207-221
-
Classic and modern models of self-regulated learning: integrative and componential analysis
Frontiers in Psychology, Vol. 15
-
Culture and education as factors affecting entrepreneurship in Spain: an analysis of expert opinion
International Journal of Education Economics and Development, Vol. 15, Núm. 1-2, pp. 98-118
-
Educar as persoas maiores: unha necesidade na Galicia do século XXI
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 437-449
-
El plagio en la universidad: una mirada pedagógica desde el rigor de los datos
Pedagogía y educación, en perspectiva mesoaxiológica: cuestiones conceptuales (REDIPE, Red Iberoamericana de Pedagogía), pp. 225-240
-
Familia, comunidade e escola: un triángulo estratéxico
A educación en Galicia en perspectiva: alicerces para o porvir (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 267-279
-
Gender Discrimination in Prison: The Perception of Women Inmates and Prison Professionals
Societies, Vol. 14, Núm. 1
-
Informe de necesidades sociais de Cabo Verde Desafíos no marco da Axenda 2030 e do V Plan Director da Cooperación Galega (2023-2026)
Proxecto de cooperación ao desenvolvemento. Aprendizaxe-Servizo e cooperación para o desenvolvemento
-
Introducción general
Pedagogía y educación, en perspectiva mesoaxiológica: cuestiones conceptuales (REDIPE, Red Iberoamericana de Pedagogía), pp. 9-13
-
La dismitificación del dragón en álbumes ilustrados actuales para la infancia
Educar a una sociedad lectora: La lectura: elemento potenciador del bienestar personal y de las relaciones sociales (Narcea), pp. 25-41
-
La educación en red. Una perspectiva multidimensional
Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 44, pp. 267-268
-
Learn to teach in early childhood education with scientific video tutorials
STEAMING AHEAD: Fostering Critical Thinking, Problem-Solving and Creativity (Research Centre on Education (CIEd), Institute of Education, University of Minho, Braga (Portugal).), pp. 105-114
-
Los planes de estudio en Educación Superior:: ¿Es el género una prioridad?
Revista Fuentes, Vol. 26, pp. 95-108
-
Línea de investigación, Proyecto 'educere area', cuestionarios de perspectiva mesoaxiológica-2ªfase, vocabulario técnico específico y anexos matriciales de generación de cuestionarios
Pedagogía y educación, en perspectiva mesoaxiológica: cuestiones conceptuales (REDIPE, Red Iberoamericana de Pedagogía), pp. 333-388
-
Mentoring and Monitoring of Student Teachers in Their In-School Placements—The Case of the University of Santiago de Compostela
Social Sciences, Vol. 13, Núm. 1