Publicacións (130) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2012

  1. A educaçao matemática de mulheres adultas. Um esudo na Escola Gerson Garcêz, Bahia, Brasil

    Diálogos en la cultura de la paridad: reflexiones sobre feminismo, socialización y poder (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 81-90

  2. A formación en Tecnoloxías da Información e da Comunicación do profesional da Orientación dende o marco do Proxecto Europeo DICBDPEC

    Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 123-134

  3. A inmigración portuguesa cara Galicia: unha ollada ás novas necesidades de formación

    Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 657-673

  4. A narrativa xuvenil a debate: (2000-2011)

    Edicións Xerais de Galicia

  5. A postmodernidade e a sedución do virtual

    Postmodernidade e novas redes sociais: identidades de xénero nos videoxogos (Universidad de Santiago de Compostela), pp. 11-20

  6. ACADEMIC AND PROFESSIONAL MOTIVATIONS STUDY OF VOCATIONAL TRAINING INTERMEDIATE STUDENTS

    EDULEARN12: 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES

  7. Academic effects of the Prestige oil spill disaster

    The Spanish Journal of Psychology, Vol. 15, Núm. 3, pp. 1055-1068

  8. Accesibilidad e inclusión en el Espacio Europeo de Educación Superior: el caso de la Universidad de Santiago de Compostela

    Aula abierta, Vol. 40, Núm. 3, pp. 71-82

  9. Achegas das historias de vida: a construción da historia da escola recente

    Xornada de Innovación Educativa 2012 (Universidade de Vigo), pp. 41-52

  10. Adaptación española de la Escala de Aceptación Percibida (PAS) en estudiantes universitarios

    Psicothema, Vol. 24, Núm. 3, pp. 483-488

  11. Análisis de la seguridad integral en los centros educativos de enseñanza obligatoria de España

    Seguridad y medio ambiente, Núm. 126, pp. 12-24

  12. Análisis de las variables predictoras del porcentaje de docencia realizada bajo entornos en línea

    III Jornadas Internacionales de Campus Virtuales

  13. Análisis de los dispositivos de formación vigentes en Galicia

    Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 613-634

  14. Aportaciones científicas a las formas de agrupación del alumnado

    Organización y gestión educativa: Revista del Fórum Europeo de Administradores de la Educación, Vol. 20, Núm. 2, pp. 13-18

  15. Aprendizaje basado en proyectos audiovisuales colaborativos en un entorno e-learning: análisis de una experiencia desarrollada en la Universitat Oberta de Catalunya

    Innovación educativa, Núm. 22, pp. 143-156

  16. Aprendizaxe-servizo e desenvolvemento de competencias para a vida laboral

    Mobilidade, formación, orientación e emprego no ámbito transfronteirizo: Actas do XIII Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Santiago de Compostela, 14 e 15 de xullo de 2011 (Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico), pp. 527-535

  17. Aproximación al valor de la música en el desarrollo de la identidad en la emigración gallega: el caso del Centro Gallego de Bruselas

    Entre generaciones: educación, herencia y promesas

  18. Arturo Iglesias Ortega, "La catedral de Santiago de Compostela y sus capitulares: funcionamiento y sociología de un cabildo en el siglo XVI", Deputación provincial de A Coruña, A Coruña, 2012, 667 pp.

    Annuarium Sancti Iacobi, Núm. 1, pp. 425-427

  19. Aspectos organizativos y curriculares del Practicum del Master en Educación, Género e Igualdad de la Universidad de Santiago de Compostela

    Innovación educativa, Núm. 22, pp. 177-186

  20. Attention and visuospatial abilities: A neuropsychologicalapproach in field-dependent and field-independent school children

    Studia Psychologica, Vol. 54, Núm. 2, pp. 83-94