Facultad
Facultade de Formación do Profesorado
Publicacións (146) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2021
-
2022 o ano da química en Galicia
Boletín das ciencias, Año 34, Núm. 93, pp. 47-48
-
A " desdramatización " dramática da morte: " A pequena compaña ", de Carlos Labraña
A morte e as súas representacións na lix ibérica e iberoamericana (Edicións Xerais de Galicia), pp. 391-401
-
A innovación na Formación Profesional: que, como e quen innova en Galicia
Revista galega de educación, Núm. 79, pp. 24-26
-
A innovación na formación profesional en Galicia: proxectos relevantes e iniciativas con potencial didáctico e de transferencia
Innovación educativa, Núm. 31
-
A materialidade do libro na creación de espazos figurados en EL gran hotel Wes Anderson, de Nuria Díaz
Boletín galego de literatura, Núm. 58, pp. 29-42
-
Actividad física realizada por escolares españoles según edad y género
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 39, pp. 238-245
-
Actuaciones sobre empleabilidad e inserción laboral desde los departamentos de orientación de los centros de formación profesional
Buena orientación, buena elección: II Congreso Internacional de Orientación Universitaria
-
Alfabetización cartográfica: un desafío para la formación del profesorado
Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, Núm. 40, pp. 67-80
-
Algo nuevo bajo el sol. Política y politización en los albores de la contemporaneidad (Galicia, 1766-1823). Una visión panorámica
Historia y política: Ideas, procesos y movimientos sociales, Núm. 46, pp. 87-118
-
Analysis of associated variables with shooting performance in Beach Water polo
International Journal of Performance Analysis in Sport, Vol. 21, Núm. 6, pp. 1117-1126
-
Analysis of motivation towards sports practice in students of Primary Education in Galicia: A descriptive study
Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 16, Núm. 3, pp. 595-605
-
Analysis of the Technological Resources Used by University Students in Education
American Journal of Distance Education, Vol. 35, Núm. 2, pp. 152-167
-
Aprendizaje-servicio: la experiencia como proceso educativo
Pedagogía mesoaxiológica y construcción de ámbitos de educación: La función de educar (Ripeme-2021)
-
BURDIEL BUENO, Isabel, Emilia Pardo Bazán, Taurus, Barcelona, 2019, 744 pp.
Historia contemporánea, Núm. 65, pp. 313-315
-
Batas, luvas e gafas: comezamos a experimentar
Boletín das ciencias, Año 34, Núm. 93, pp. 35-36
-
COE&FP®, un instrumento para evaluar la orientación y empleabilidad en formación profesional
Buena orientación, buena elección: II Congreso Internacional de Orientación Universitaria
-
Changes in motor competence after a brief physical education intervention program in 4 and 5-year-old preschool children
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 9
-
Changes in visual memory in mild cognitive impairment: A longitudinal study with CANTAB
Psychological Medicine, Vol. 51, Núm. 14, pp. 2465-2475
-
Cliffs with memory: Historical and social teacher training via climatic and environmental transformations
Handbook of Research on Teacher Education in History and Geography (Peter Lang AG), pp. 331-354
-
Cognitive Frailty: An Update
Frontiers in Psychology, Vol. 12