Fakultät
Facultade de Ciencias da Educación
Publikationen (351) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2023
-
" Hai que edificar unha Galiza nova ": a literatura infantoxuvenil galega na Transición
A Transición en Galiza: política, sindicalismo, lingua e literatura, asociacionismo cultural, feminismo, comunicación e represión entre o tardo franquismo e a preautonomía (Laiovento), pp. 191-207
-
"Alguns dilemas relevantes na construçao de comunidades profissionais"
(Des)continuidades: no tempo, nos modos, no trabalho, na formação e na orientação: 22º Congreso Internacional de Formação para o Trabalho Norte de Portugal-Galiza, 22 e 23 de setembro de 2022
-
"Se me queres, envíame unha foto espida": novas estratexias de violencia sexual en liña das e dos adolescentes
Son unha nena: sufrirei discriminacións e violencia sexual? (Galaxia), pp. 99-135
-
(Dis)continuidades en la formación de l@s pedagog@s: una experiencia Aprendizaje-Servicio (ApS) Intergeneracional
(Des)continuidades: no tempo, nos modos, no trabalho, na formação e na orientação: 22º Congreso Internacional de Formação para o Trabalho Norte de Portugal-Galiza, 22 e 23 de setembro de 2022
-
2023 International Consensus on Cardiopulmonary Resuscitation and Emergency Cardiovascular Care Science With Treatment Recommendations: Summary From the Basic Life Support; Advanced Life Support; Pediatric Life Support; Neonatal Life Support; Education, Implementation, and Teams; and First Aid Task Forces
Circulation, Vol. 148, Núm. 24, pp. E187-E280
-
A Educación Social en Galicia: desenvolvemento profesional, académico e científico
Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Vol. 27, pp. 105-124
-
A competencia de emprendemento dende unha perspectiva de xénero: un estudo de caso en ciclos de Administración e Xestión
(Des)continuidades: no tempo, nos modos, no trabalho, na formação e na orientação: 22º Congreso Internacional de Formação para o Trabalho Norte de Portugal-Galiza, 22 e 23 de setembro de 2022
-
A competência do professor em análise de tarefas matemáticas sobre medidas de comprimento
Paradigma, Núm. 2, pp. 453-480
-
A pilot study for a smartphone app for the prevention of depression in non-professional caregivers
Aging and Mental Health, Vol. 27, Núm. 1, pp. 166-175
-
A systematic review of interventions for resuscitation following drowning
Resuscitation Plus, Vol. 14
-
AI literacy in K-12: a systematic literature review
International Journal of STEM Education, Vol. 10, Núm. 1
-
ANALYSIS OF THE PHASES OF LIFESAVING AS A DISCRIMINATIVE ELEMENT OF PERFORMANCE
Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Fisica y del Deporte, Vol. 23, Núm. 92, pp. 42-53
-
ARASAC: una propuesta de investigación en centros públicos de educación secundaria.
Actas del XI Congreso Internacional de Psicología y Educación: Bienestar psicológico y digitalización : el gran reto de la psicología hoy.
-
Academia+: Programa de Intercambio de Estudios y Formación para Orientadores ante los desafíos clave de los mercados laborales y las sociedades europeas
(Des)continuidades: no tempo, nos modos, no trabalho, na formação e na orientação: 22º Congreso Internacional de Formação para o Trabalho Norte de Portugal-Galiza, 22 e 23 de setembro de 2022
-
Actividad común interna y externa y elementos estructurales de la intervención. Donde estala educación, desde la Pedagogía Mesoaxiológica
REDIPE, Red Iberoamericana de Pedagogía
-
Adquisición de competencias a través de un proyecto de Aprendizaje-Servicio de iniciación musica
El Aprendizaje-Servicio universitario ante los retos de la Agenda 2030 (UNED - Universidad Nacional de Educación a Distancia), pp. 491-499
-
Alfabetización STEM: una experiencia docente innovadora desde la Sociología de la salud mental en Galicia
Educación hacia el futuro: enfoque STEAM, ciencias de la salud y deporte (Dykinson), pp. 1187-1205
-
Alfabetización del profesorado en pedagogías feministas: ¿reto o necesidad?
Revista de investigación en educación, Vol. 21, Núm. 3, pp. 482-499
-
Alfabetización natural de los adolescentes en contextos locales: Factores vinculados
Perfiles educativos, Vol. 45, Núm. 181, pp. 108-125
-
An assessment of attitudes and perceptions of international university students on climate change
Climate Risk Management, Vol. 39