Publicacións (347) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2015

  1. A aprendizaxe-servizo en perspectiva: John Dewey como referente histórico

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 18, pp. 145-161

  2. A critical analysis of the European Higher Education Space as a university educational reform: the Verifica and Docentia programs in the Spanish context

    EDUCAR EM REVISTA, pp. 81-97

  3. A discusión na aula e as experiencias interpretativas na progresión de modelos sobre procesos de transformación de materia

    Boletín das ciencias, Año 28, Núm. 81, pp. 45-46

  4. A educación ambiental en Galicia: controversias sobre o desenvolvemento do campo e o seu estado actual

    AmbientalMente sustentable: Revista científica galego-lusófona de educación ambiental, Núm. 20, pp. 33-48

  5. A formación inicial do profesorado de Educación Secundaria no Instituto de Ciencias da Educación (ICE) da Universidade de Santiago de Compostela: antecedentes e evolución

    Innovación educativa, Núm. 25, pp. 123-142

  6. A formación, a orientación e o emprego, determinantes na vulnerabilidade social: cidadanía, población activa e sociedade inclusiva : impacto da crise no patrimonio inmaterial das persoas : actas do XV Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Ourense, 26, 27 e 28 de setembro de 2013

    Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico

  7. Achegas da rede NICE á identificación dun marco común de competencias para os profesionais da Orientación e Asesoramento da Carreira en Europa

    A formación, a orientación e o emprego, determinantes na vulnerabilidade social: cidadanía, población activa e sociedade inclusiva : impacto da crise no patrimonio inmaterial das persoas : actas do XV Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Ourense, 26, 27 e 28 de setembro de 2013

  8. Agustín Escolano Benito : La España cubista de Luis Bello. Visiones desde la escuela. Valladolid: Ediciones de la Universidad e UNED,2014, 240 pp. ISBN: 978-84-8448-807-1

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 18, pp. 264-266

  9. Algunas razones por las cuales los estudiantes hacen, o no, los deberes escolares

    Libro de Actas del 3rd International Congress of Educational Sciences and Development

  10. An approach to parenthetical courtesy markers in requests in Late Modern English

    Parenthetical verbs (De Gruyter Mouton), pp. 135-161

  11. Analítica del aprendizaje para indagar en el uso de e-portfolios en la enseñanza universitaria

    Recursos educativos innovadores en el contexto iberoamericano [Recurso electrónico] (Universidad de Alcalá), pp. 35-48

  12. Ansiedad ante los exámenes en la universidad: estudio de caso único

    Ansiedad y estrés, Vol. 21, Núm. 1, pp. 21-33

  13. Antonio F. Canales Serrano & Amparo Gómez Rodríguez (Eds.) La larga noche de la educación española. El sistema educativo español en la postguerra. Madrid: Biblioteca Nueva, 2015, 296 pp. ISBN: 978-84-1609-568-1

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 18, pp. 261-262

  14. Antonio Viñao Frago : Religión en las aulas. Una materia controvertida. Madrid: Morata, 2014, 125 pp. ISBN: 978-84-7112-776-1

    Sarmiento: Revista Galego-Portuguesa de Historia da Educación, Núm. 18, pp. 273-274

  15. Análise da participación e representatividade feminina no sector financeiro galego

    Trazos de xénero no século XXI: III Xornada Universitaria Galega en Xénero, Pontevedra, 5 de xuño 2015

  16. Análisis comparativo de la promoción de juegos populares y tradicionales en los centros educativos de Primaria y Secundaria de Boiro (Coruña)

    11th International Congress on Sport Science and Physical Education: actas

  17. Análisis de la competencia científica de alumnado de secundaria: respuestas y justificaciones a ítems de PISA

    Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 12, Núm. 3, pp. 385-401

  18. Análisis de la conducta matemática de estudiantes desde modelos económicos a la teoría de las situaciones didácticas

    Investigación en Educación Matemática XIX

  19. Análisis de la formación inicial de los orientadores

    A formación, a orientación e o emprego, determinantes na vulnerabilidade social: cidadanía, población activa e sociedade inclusiva : impacto da crise no patrimonio inmaterial das persoas : actas do XV Congreso Internacional de Galicia e Norte de Portugal de Formación para o Traballo, Ourense, 26, 27 e 28 de setembro de 2013

  20. Análisis de la promoción deportiva en el municipio de Boiro (A Coruña): Relación entre la gestión deportiva municipal, los clubes deportivos y los resultados deportivos

    EmásF: revista digital de educación física, Núm. 33, pp. 66-86