Publicacións (31) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2024

  1. 2023 International Consensus on Cardiopulmonary Resuscitation and Emergency Cardiovascular Care Science With Treatment Recommendations: Summary From the Basic Life Support; Advanced Life Support; Pediatric Life Support; Neonatal Life Support; Education, Implementation, and Teams; and First Aid Task Forces

    Resuscitation, Vol. 195

  2. A mixed-methods study of the incidental acquisition of foreign language vocabulary and healthcare knowledge through serious game play

    Computer Assisted Language Learning, Vol. 37, Núm. 1-2, pp. 27-60

  3. A randomized controlled pilot study of a cognitive–behavioral video game intervention for the promotion of active aging

    Digital Health, Vol. 10

  4. A systematic review of the tensions between the public and private in adolescents’ social networks: New education challenges

    E-Learning and Digital Media, Vol. 21, Núm. 2, pp. 141-159

  5. Calidad de vida relacionada con la salud y variables asociadas en personas con discapacidad física

    Revista iberoamericana de psicología y salud, Vol. 15, Núm. 1, pp. 1-11

  6. Classic and modern models of self-regulated learning: integrative and componential analysis

    Frontiers in Psychology, Vol. 15

  7. Culture and education as factors affecting entrepreneurship in Spain: an analysis of expert opinion

    International Journal of Education Economics and Development, Vol. 15, Núm. 1-2, pp. 98-118

  8. Del estudio del paisaje a la educación en paisaje: Investigación y formación del profesorado de educación primaria (6-12 años)

    Agua y territorio = Water and Landscape, Núm. 23, pp. 193-206

  9. Educating and caring for children aged 0-3 years in rural Galicia: The experience of the “Casas Nido”

    Education Policy Analysis Archives, Vol. 32

  10. El aprendizaje auténtico en el aprendizaje-servicio: aprendizaje teórico y cambio identitario

    Revista de educación, Núm. 404, pp. 81-108

  11. El movimiento como recurso de aprendizaje en las aulas de educación primaria: un estudio descriptivo

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 54, pp. 798-806

  12. Gender Discrimination in Prison: The Perception of Women Inmates and Prison Professionals

    Societies, Vol. 14, Núm. 1

  13. Influencia de las tecnologías de la información y la comunicación en la actividad física en educación primaria. Una revisión sistemática

    Educar, Vol. 60, Núm. 1, pp. 271-285

  14. LED-driven photo-Fenton process for micropollutant removal by nanostructured magnetite anchored in mesoporous silica

    Journal of Environmental Management, Vol. 349

  15. La construcción del currículum del Grado en Enfermería en España: aproximación histórica desde un enfoque de equidad

    Cuaderno de Pedagogía Universitaria, Vol. 21, Núm. 4, pp. 19-27

  16. La educación en red. Una perspectiva multidimensional

    Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 44, pp. 267-268

  17. La vivencia del bullying como impulso en la elección de ser maestro

    Revista Colombiana de Educación, pp. 396-416

  18. Los planes de estudio en Educación Superior:: ¿Es el género una prioridad?

    Revista Fuentes, Vol. 26, pp. 95-108

  19. Mathematical argumentation of three-year-old children on a classroom experience based on two STEAM domains

    Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, Vol. 20, Núm. 2

  20. Mentoring and Monitoring of Student Teachers in Their In-School Placements—The Case of the University of Santiago de Compostela

    Social Sciences, Vol. 13, Núm. 1