Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Oviedo (49)

2022

  1. Parental Involvement in Homework During Covid-19 Confinement

    Psicothema, Vol. 34, Núm. 3, pp. 421-428

  2. Psychomotor development disorders in apparently healthy children and considerations of family evaluation

    Journal of Human Sport and Exercise: JHSE, Vol. 17, Núm. 3, pp. 518-527

2018

  1. Bienestar emocional de los estudiantes universitarios: el papel de la orientación a metas y las percepciones de control

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 48, Núm. 1, pp. 211-224

  2. Deberes escolares y rendimiento académico: un estudio comparativo entre el alumnado inmigrante y nativo

    Revista de Psicología y Educación, Vol. 13, Núm. 2, pp. 92-98

  3. Genome wide analysis of rare copy number variations in alcohol abuse or dependence

    Journal of Psychiatric Research, Vol. 103, pp. 212-218

  4. La calidad de RCP en socorristas acuáticos tras 3 meses de desentrenamiento

    II Congreso Internacional de Seguridad, Emergencias y Socorrismo. La calidad desde la prevención y la primera intervención

  5. Motivational profiles in high school students: Differences in behavioural and emotional homework engagement and academic achievement

    International Journal of Psychology, Vol. 53, Núm. 6, pp. 449-457

  6. Niveles de rendimiento académico e implicación en los deberes escolares en estudiantes españoles de Educación Secundaria

    European journal of education and psychology, Vol. 11, Núm. 1, pp. 19-31

2017

  1. Cambios en la implicación en los deberes escolares a lo largo de la Educación Secundaria Obligatoria

    Culture and Education, Cultura y Educación, Vol. 29, Núm. 2, pp. 266-278

  2. Homework and academic achievement: Student, teacher and parent involvement

    Factors Affecting Academic Performance (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 141-155

  3. How can lifeguards recover better? A cross-over study comparing resting, running, and foam rolling

    American Journal of Emergency Medicine, Vol. 35, Núm. 12, pp. 1887-1891