Departamento de Economía Aplicada
Departamento
Simone
Novello
Publicacións nas que colabora con Simone Novello (11)
2016
-
A Malmquist-Based Approach to Change in Local Economic Well-being
Regional Studies, Vol. 50, Núm. 8, pp. 1273-1289
-
The Influence of Event Authenticity and Quality Attributes on Behavioral Intentions
Journal of Hospitality and Tourism Research, Vol. 40, Núm. 6, pp. 685-714
2013
-
Valor añadido, autenticidad y lealtad en el Xacobeo 2010: una evaluación del evento a partir de las percepciones de los visitantes
Cuadernos de turismo, Núm. 31, pp. 225-244
-
Xacobeo: de un recurso a un evento turístico global
Andavira
2012
-
How different motivations affect the experience?: a comparison of religious and cultural tourists in santiago de compostela
Destination branding heritage and authenticity
-
The Regions of Economic Well-being in Italy and Spain
Regional Studies, Vol. 46, Núm. 6, pp. 793-816
-
The effect of destination image on authenticity and loyalty: the case of santiago de compostela
Destination branding heritage and authenticity
2010
-
Bienestar económico y regional: un enfoque comparativo entre regiones españolas e italinas
Investigaciones Regionales = Journal of Regional Research, Núm. 18, pp. 5-36
-
Determinants of tourist loyalty in the case of Santiago de Compostela (Spain)
Prepare the Tourism Booming in China [Recurso electrónico]: Proceedings the First International Conference on Tourism between China-Spain, march 28-31, 2010, Palma de Mallorca
2009
-
Análise da lealdade dos turistas que visitan a cidade de Santiago de Compostela
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 18, Núm. 2, pp. 5-20
-
Disparidades no benestar económico rexional: o caso das rexións españolas e italianas obxectivo 1
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 18, Núm. 1, pp. 7-28