Departamento: Departamento de Microbioloxía e Parasitoloxía

Facultad: Facultade de Veterinaria

Instituto: Instituto de Investigación do Medio Acuático para unha Saúde Global (iARCUS)

Agrupación estratéxica de I+D+i: Agrupación Estratéxica en Xestión e Produción sustentable de Biorrecursos (BioReDes)

Área: Microbioloxía

Grupo de investigación: Laboratorio de Referencia de Escherichia coli (LREC)

Correo el.: azucena.mora@usc.es

Doutora pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese Escherichia coli verotoxigénicos (ECVT) O157-H7 y no O157 Prevalencia, serotipos, fagotipos, genes de virulencia, tipos de intiminas, perfiles de PFGE y resistencias a antibióticos de ECVT de origen humano y animal 2002. Dirixida por Dr. Jorge Blanco Álvarez, Dr. Miguel Blanco Álvarez.

Catedrática de Microbioloxía na Facultade de Veterinaria de Lugo. Directora Científica do Centro de Investigación de Biomedicina e Veterinaria (CEBIOVET) , e membro do Laboratorio Español de Referencia para a Detección de E. coli (LREC) en Alimentos incluídos nos EU-NRL para VTEC. Actualmente é membro do Comité Científico da Axencia Española de Seguridade Alimentaria e Nutrición (AESAN) e colaboradora do Plan Nacional de Resistencia aos Antibióticos da Axencia Española de Medicamentos e Produtos Sanitarios (AEMPS). Educator officer do ESCMID Food- and Water-borne Infections Study Group (EFWISG) (2024-2026). Anterior coordinadora dun TST sobre produción animal sostible do Comité Permanente de Investigación Agrícola (SCAR) (2021-2023). Con máis de 20 anos de experiencia en E. coli patógena para humanos e animais, o seu interese investigador céntrase actualmente nas resistencias aos antibióticos “da granxa á mesa” baixo unha perspectiva "One-Health", e dirixe o Servizo de Diagnóstico e Asesoría relacionados con técnicas microbiológicas para o genotipado de cepas de E. coli patóxenas.