Fachbereich: Departamento de Economía Aplicada

Fakultät: Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais

Interuniversitäres Forschungszentrum: Centro de Investigación Interuniversitario das Paisaxes Atlánticas Culturais (CISPAC)

Bereich: Angewandte Wirtschaftswissenschaften

Forschungsgruppe: Economía Agroalimentaria e Medioambiental, Desenvolvemento Rural e Economía Social

Email: edelmiro.lopez@usc.es

Persönliche Website: https://www.usc.gal/ecoagra

Doktor von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation Demografía e estructuras agrarias análise da dinámica demográfica e das mudancas nas estructuras fundiarias da agricultura galega 1950/1993 1994. unter der Leitung von Dr. Xosé Manuel Beiras Torrado.

Doutor (1994) en Ciencias Económicas pola Universidade de Santiago de Compostela (USC), con Premio Extraordinario de Doutoramento. Desde 1985 desenvolve a súa actividade no Departamento de Economía Aplicada da USC, onde desde 1996 é Profesor Titular. De 1999 a 2005 foi director do Instituto de Estudos e Desenvolvemento de Galicia (IDEGA). Entre agosto de 2005 e abril de 2009 ocupou o cargo de director xeral de Desenvolvemento Rural na Xunta de Galicia. Desde marzo de 2017 é director do Departamento de Economía Aplicada da USC. As súas liñas de investigación céntranse na economía e a política agraria, con especial atención á dinámica das estruturas agrarias e a mobilidade da terra, o desenvolvemento rural e a economía rexional. Dirixiu ou participou en 30 proxectos competitivos de investigación autonómicos, nacionais e internacionais. Esta traxectoria investigadora complementouse con máis de 50 contratos e convenios con entidades privadas e institucións públicas, incluíndo INLAC, Xunta de Galicia, Comisión Europea, Banco Interamericano de Desenvolvemento, IICA, Assembleia da República de Portugal e o Ministerio de Agricultura de España. Ten publicados 28 artigos en revistas indexadas, tanto internacionais como nacionais, 35 libros e 40 capítulos de libros en editoriais españolas e estranxeiras. En 1995 recibiu un accésit no XXIII Premio Nacional de Publicacións Agrarias. Conta con 3 sexenios: 2 sexenios de investigación e 1 sexenio de transferencia. E con 4,75 (sobre un máximo de 5) tramos non consolidables nos complementos de excelencia curricular da Xunta de Galicia. Na actualidade é coordinador do grupo de investigación ECOAGRASOC, recoñecido como Grupo de Referencia Competitivo no Sistema Universitario Galego. Os seus intereses científicos a medio prazo céntranse na análise das políticas agrarias e de desenvolvemento rural, a cadea alimentaria, a mobilidade e o abandono de terras e os incendios forestais (en 2017-2018 foi membro da Comisión Técnica Independente designada pola Assembleia da República de Portugal para o estudo dos incendios de 2017 neste país).