Fachbereich: Departamento de Pedagoxía e Didáctica

Forschungsgruppe: ESCULCA - Coñecemento e acción educativa

Email: gabriela.miguez@usc.es

Persönliche Website: https://www.usc.es/esculca/

Doktorin von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation Los Fondos de Conocimiento y la optimización del aprendizaje escolar en la infancia gitana 2020. unter der Leitung von Dr. Miguel Anxo Santos Rego, Dr. María del Mar Lorenzo Moledo.

Graduada en Pedagoxía e Doutora en Educación (2020), con mención internacional e premio extraordinario de doutoramento concedido pola Universidade de Santiago de Compostela. Realizou un Máster en estudos avanzados en antropoloxía social e cultural na Universidade Complutense de Madrid. Membro do Grupo de Investigación ESCULCA e a Rede de Investigación RIES. Actualmente é profesora na área de Teoría e Historia da Educación na Facultade de Ciencias da Educación da USC. Liñas de investigación: antropoloxía da educación, fondos de coñecemento e educación familiar.