Fachbereich: Departamento de Historia da Arte

Fakultät: Facultade de Xeografía e Historia

Bereich: Musik

Forschungsgruppe: Estudos Históricos de Música en Galicia e América (ss. XI-XX)

Email: javier.gandara.feijoo@usc.es

Doktor von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation Teatro musical e identidades colectivas en territorio hispano y luso (1750-1814) perspectivas desde lo gallego 2023. unter der Leitung von Dr. Montserrat Capelán.

Investigador doutor na Universidade de Santiago de Compostela. Obtivo Sobresaliente Cum Laude e mención internacional pola súa tese sobre a utilización do teatro musical como ferramenta política e identitaria a finais do Antigo Réxime. Previamente, estudou o Mestrado en Valoración, Xestión e Protección do Patrimonio Cultural e o Mestrado de Profesorado (ambos na Universidade de Vigo), así como concluíu o Grao en Historia da Arte (Universidade de Santiago de Compostela) e os Títulos Superior e Profesional de Música (Conservatorio Superior de Música da Coruña e Conservatorio Profesional de Música de Ourense). Gándara traballou na Escola de Arte e Superior de Deseño Pablo Picasso, Conservatorio Superior de Música de Vigo, Consello da Cultura Galega e Fundación Curros Enríquez. Na actualidade, está vinculado ao grupo de investigación Organistrum (GI-2025) e ao Instituto de Humanidades (iHUS) da Universidade de Santiago de Compostela. Ata o de agora, ten participado en diferentes congresos nacionais e internacionais, ao igual que realizado estadías de investigación financiadas en Madrid (Casa de Velázquez/Centro Superior de Investigación y Promoción de la Música-Universidad Autónoma de Madrid) e Lisboa (Centro de Estudos de Sociologia e Estética Musical-Universidade Nova de Lisboa). Os seus artigos máis relevantes atópanse publicados en Revista de Musicología, Quintana e Resonancias.