Departamento: Departamento de Pedagoxía e Didáctica

Facultad: Facultade de Ciencias da Educación

Área: Teoría e Historia da Educación

Web persoal: https://www.usc.es/esculca/o-gi-esculca/equipo/

Doutor pola Universitat Autònoma de Barcelona coa tese Una mirada dialógica al aprendizaje-servicio. Relatos sobre sentido, agencia y mutualidad en la quinta dimensión 2018. Dirixida por Dr/a. José Luis Lalueza Sazatornil.

Licenciado en psicoloxía pola Universidade de Santiago de Compostela, Master en psicoloxía da educación pola Universidade de Barcelona e doutor en psicoloxía da educación no Doutorado Interuniversitario en Psicología de la Educación (UB, UAB, UDG e URL). Iniciou a súa investigación no ámbito da interculturalidade no grupo de investigación DEHISI (UAB), no que logo continuou no ámbito da Aprendizaxe-Servizo no marco dunha axuda a contratos FPI. Durante o doutoramento levou a cabo unha estadía na University of Delaware para formarse en investigación dialóxica e pedagoxía dialóxica. No periodo posdoutoral iniciou tamén investigacións sobre fondos de coñecemento. Mediante unha axuda para contratos Juan de la Cierva vinculouse ó grupo de investigación ESCULCA da USC, no que se incorporou a proxectos nacionais sobre Aprendizaxe-Servizo e articulou a vinculación de investigacións e metodoloxías educativas participativas (IAP, ApS e FdC) co medio rural. Este proceso deu lugar a nivel de transferencia a unha plataforma de colaboración interinstitucional entre educación superior e profesionais e activistas do medio rural: www.arredordorural.org.