 Análise económica, financeira ra e fiscal da ES.
 Benestar e comportamento das persoas nas organizacións.
 Emprendemento na ES.
 Implicacións da ES para a igualdade de oportunidades.
 Influencia e impacto da ES en Galicia.
 Marketing dixital:
 Marketing internacional:
 Monetización do valor social.
 Recursos humanos e sustentabilidade.
 Relacións entre a ES e o emprego/autoemprego de calidade.
 Responsabilidade Social.
 Xestión comercial e dirección de equipos de vendas.
 Xestión da igualdade de oportunidades: desenvolvemento de carreira profesional, xestión da conciliación da vida persoal, familiar e laboral, igualdade salarial, perspectiva de xénero no deseño de políticas públicas e estratexias empresariais.
 Xestión de persoas e innovación.
 Xestión internacional de persoas: asignacións internacionais e expatriación.
As liñas de investigación do grupo combinan as áreas de coñecemento de Organización de empresas e de Comercialización e Investigación de Mercados, profundando en ámbitos concretos de interese e impacto na contorna socioeconómica, coma a innovación, a sustentabilidade, e a igualdade de oportunidades entre mulleres e homes. As investigacións do grupo redundan en aspectos que contribuirán ao desenvolvemento de liñas prioritarias de transformación do tecido económico e empresarial, coma a economía dixital, a colaborativa e a internacional. Estas liñas de investigación están particularmente aliñadas cos Obxectivos de Desenvolmento Sustentable máis relacionados coa actividade económica, nomeadamente o ODS 8, 11 e 5 (promoción de crecemento sustentable e traballo decente; equidade e desenvolvemento territorial; igualdade de oportunidades).
Liña 1. Dirección e xestión de persoas
Liña 2. Dirección de Marketing
Liña 3. Economía Social
Liñas de investigación
o Influencia das novas tecnoloxías na cadea de subministración e a economía colaborativa.
o Influencia das novas tecnoloxías no comportamento do consumidor e na dirección de marketing da empresa.
o Influencia dos recursos e capacidades da empresa na dirección estratéxica da empresa internacional.
o Influencia dos valores persoais e culturais na dirección estratéxica da empresa internacional e no comportamento do consumidor.