Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidade da Coruña (219)

2023

  1. Are there equal conditions for access to the Medical Degree in Spain?

    Educacion Medica, Vol. 24, Núm. 5

  2. Commodity exposure in the eurozone: How EU energy security is conditioned by the Euro

    Energy, Vol. 277

  3. Exports and firm growth: the moderating effect of innovation

    European Journal of International Management, Vol. 21, Núm. 4, pp. 687-710

  4. Gender diversity and collaboration with universities: drivers of innovation in family firms

    Journal of Small Business and Enterprise Development, Vol. 30, Núm. 5, pp. 1035-1063

  5. Long-term versus short-term environmental tax policy under asymmetric information

    Journal of Cleaner Production, Vol. 427

  6. Participación de los stakeholders en la gobernanza y gestión de externalidades negativas: análisis de los puertos españoles

    Anuario de estudios marítimos, Núm. 2, pp. 285-303

  7. Perfil dos fogares financieiramente fráxiles: análise comparada de Galicia e España

    Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 32, Núm. 1, pp. 127-162

  8. Polarización y riesgo de automatización del empleo en el mercado laboral español

    Revista empresa y humanismo, Vol. 26, Núm. 2, pp. 33-68

  9. Rentabilidad económica en hoteles y restaurantes: un enfoque económico-contable y de localización

    Revista de Contabilidad y Tributación. CEF, Núm. 487, pp. 165-190

  10. ¿Cómo son las empresas excelentes para trabajar en España durante la pandemia del COVID-19?

    Revista Ciencia UNEMI, Vol. 16, Núm. 42, pp. 102-115

2022

  1. Analysis of the survival determinants of university spin-offs in a cross-national sample

    International Journal of Technology Management, Vol. 88, Núm. 1, pp. 93-118

  2. Determinants of innovation by agri-food firms in rural Spain: an MCA PLS-SEM analysis

    International Food and Agribusiness Management Review, Vol. 25, Núm. 1, pp. 103-119

  3. Do social interactions matter for borrowing behaviour of the Europeans aged 50+?

    International Journal of Bank Marketing, Vol. 40, Núm. 1, pp. 27-49

  4. Hot in Twitter: Assessing the emotional impacts of wildfires with sentiment analysis

    Ecological Economics, Vol. 200