Publicacións nas que colabora con MARIA BELEN BANDE VILELA (26)

2017

  1. Impression Management Tactics and Performance Ratings: A Moderated-Mediation Framework

    Journal of Business-to-Business Marketing, Vol. 24, Núm. 1, pp. 19-34

2016

  1. Exploring the relationship among servant leadership, intrinsic motivation and performance in an industrial sales setting

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 31, Núm. 2, pp. 219-231

  2. Supervisory servant leadership and employee’s work role performance: A multilevel mediation model

    Leadership and Organization Development Journal, Vol. 37, Núm. 7, pp. 860-881

2015

  1. Consumer ethnocentrism and consumer animosity: Antecedents and consequences

    International Journal of Emerging Markets, Vol. 10, Núm. 1, pp. 73-88

  2. Emotions and salesperson propensity to leave: The effects of emotional intelligence and resilience

    Industrial Marketing Management, Vol. 44, pp. 142-153

  3. Servant leadership and ethics: A dyadic examination of supervisor behaviors and salesperson perceptions

    Journal of Personal Selling and Sales Management, Vol. 35, Núm. 2, pp. 108-124

2011

  1. Relationships among functional units and new product performance: The moderating effect of technological turbulence1

    Turbulence: Theory, Types and Simulation (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 185-209

2009

  1. Sistema de servicio y resultados de los empleados: efecto moderador del tamaño del hotel.

    XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.

2008

  1. Galicia como marco da competitividade empresarial no contexto da Estratexia de Lisboa

    Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 17, Núm. 3, pp. 181-200

  2. Influence of salesperson self-monitoring on the use and effectiveness of impression management tactics.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008

2007

  1. Gestión de impresiones, rendimiento y justicia percibida por el personal de ventas

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 11, Núm. 1, pp. 53-74

  2. Las barreras a la integración interfuncional y su relación con el rendimiento de los nuevos productos en las empresas innovadoras españolas

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 7, Núm. 1, pp. 11-32

2006

  1. The impact of impression-management tactics on supervisor ratings of organizational citizenship behavior

    Journal of Organizational Behavior, Vol. 27, Núm. 3, pp. 281-297

2005

  1. Antecedentes personales de las tácticas de gestión de impresiones en el ámbito de ventas

    XVII Encuentro de profesores universitarios de marketing [Archivo de ordenador]: Madrid, 22-23 de septiembre de 2005. Emark 2005