Publikationen, an denen er mitarbeitet María del Carmen Otero Neira (21)

2023

  1. Mergers and acquisitions success: examining customer loyalty

    Marketing Intelligence and Planning, Vol. 41, Núm. 1, pp. 48-61

  2. The Direct and Indirect Effects of Internal Enablers on Internal Integration and Business Performance

    Journal of Business Economics and Management, Vol. 24, Núm. 4, pp. 633-652

  3. The impact of the relationship commitment and customer integration on supply chain performance

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 38, Núm. 4, pp. 943-957

2020

  1. La imagen e identificación de los clientes bancarios tras una fusión o adquisición

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 20, Núm. 1, pp. 89-110

2017

  1. Impression Management Tactics and Performance Ratings: A Moderated-Mediation Framework

    Journal of Business-to-Business Marketing, Vol. 24, Núm. 1, pp. 19-34

2016

  1. Exploring the relationship among servant leadership, intrinsic motivation and performance in an industrial sales setting

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 31, Núm. 2, pp. 219-231

  2. Supervisory servant leadership and employee’s work role performance: A multilevel mediation model

    Leadership and Organization Development Journal, Vol. 37, Núm. 7, pp. 860-881

  3. What drives salespeople's intention to leave? A moderated mediation model

    XXVIII Congreso de Marketing AEMARK 2016

2010

  1. Competitive reaction to the introduction of a new product: An exploratory market signalling study

    Journal of Strategic Marketing, Vol. 18, Núm. 5, pp. 379-394

  2. Prácticas organizativas y comportamiento de los empleados "Frontline" en hoteles: efecto moderador de la pertenencia a una cadena

    XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 223

2009

  1. Sistema de servicio y resultados de los empleados: efecto moderador del tamaño del hotel.

    XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.

2008

  1. Influencia de la orientación al servicio organizativa en los comportamientos de ciudadanía del personal de contacto de empresas de servicios.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008

  2. Influencia de las reacciones competitivas de las características de la acción y del liderazgo de la empresa

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 14, Núm. 1, pp. 33-50

  3. Interacción competitiva y ciclo de vida: sectores en crecimiento frente a sectores maduros

    Economía industrial, Núm. 367, pp. 211-221

2007

  1. Competitive Marketing Rivalry. Explaining the Time of Response to Strategic Actions

    . International Business Management, Vol. 1, Núm. 2, pp. 30-34

2005

  1. Understanding the probability of response to competitive actions

    Marketing Intelligence and Planning, Vol. 23, Núm. 5, pp. 455-469