Facultade de Ciencias da Educación
Facultad
Universidad de Salamanca
Salamanca, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Salamanca (11)
2023
-
Performance Factors in Sport Climbing: A Systematic Review
Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 24, pp. 1-12
2022
-
SPANISH RESEARCH ON MATHEMATICS EDUCATION
Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
2021
-
La educación social en la escuela: un análisis de la formación universitaria
La educación en red. Realidades diversas, horizontes comunes.: XVII Congreso Nacional y IX Iberoamericano de Pedagogía. Libro de actas
-
Let's train CPR together: mandatory cardiopulmonary resuscitation competencies for undergraduate students in healthcare and education: A step forward to train schoolteachers
European journal of anaesthesiology, Vol. 38, Núm. 10, pp. 1106-1107
2020
-
Creating realistic mathematics tasks involving authenticity, cognitive domains, and openness characteristics: A study with pre-service teachers
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 22, pp. 1-17
2019
-
An attempt to identify the issues underlying the lack of consistent conceptualisations in the field of student mathematics-related beliefs
PLoS ONE, Vol. 14, Núm. 11
-
Improvement on social representation of climate change through a knowledge-based MOOC in Spanish
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 22
2018
-
TOURIÑÁN, J. M. "Pedagogía general. Principios de educación y principios de intervención": A Coruña: Bello y Martínez, 2016
Teoría de la educación, Vol. 30, Núm. 1, pp. 329-331
2017
-
GRUPO SI(e)TE. EDUCACIÓN (2016) Repensar las ideas dominantes en la educación. Santiago de Compostela, Andavira.
Teoría de la educación, Vol. 29, Núm. 1, pp. 332-333
2014
-
Aproximación educativa y social a la acción comunitaria en España y Alemania
RES : Revista de Educación Social, Núm. 19
2013
-
La Pedagogía Social en la formación-profesionalización de los educadores y las educadoras sociales, o de cuando el pasado construye futuros
RES : Revista de Educación Social, Núm. 17