Facultad
Facultade de Administración e Dirección de Empresas
Artigos (19) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2016
-
A quantum derivation of a reputational risk premium
International Review of Financial Analysis, Vol. 47, pp. 304-309
-
A simulated annealing algorithm for zoning in planning using parallel computing
Computers, Environment and Urban Systems, Vol. 59, pp. 95-106
-
An open source GIS-based Planning Support System: Application to the land use plan of La Troncal, Ecuador
Transactions in GIS, Vol. 20, Núm. 6, pp. 976-990
-
Analysing voting behaviour in the United States banking sector through eigenvalue decomposition
Applied Economics Letters, Vol. 23, Núm. 12, pp. 840-843
-
Analysis of the transport of imported food in Spain and its contribution to global warming
Renewable Agriculture and Food Systems, Vol. 31, Núm. 1, pp. 37-48
-
Analyzing the determinants of the voting behavior using a genetic algorithm
European Research on Management and Business Economics, Vol. 22, Núm. 3, pp. 162-166
-
Antecedentes del compromiso afectivo de los empleados de pymes intensivas en conocimiento
European Research on Management and Business Economics, Vol. 22, Núm. 1, pp. 25-30
-
Aprendizaje-servicio en la gestión empresarial
Revista Internacional de Investigación e Innovación en Didáctica de las Humanidades y las Ciencias, Núm. 3, pp. 139-149
-
Asistencia oficial para el desarrollo, capital social y crecimiento en América Latina
Revista de la CEPAL, Núm. 119, pp. 31-46
-
Asistencia oficial para el desarrollo, capital social y crecimiento en América Latina
Cepal Review, Vol. 2016, Núm. 119, pp. 31-45
-
Combined antecedents of prison employees’ affective commitment using fsQCA
Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 11, pp. 5534-5539
-
Examining the influence of stock market variables on microblogging sentiment
Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 6, pp. 2087-2092
-
Exploring the relationship among servant leadership, intrinsic motivation and performance in an industrial sales setting
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 31, Núm. 2, pp. 219-231
-
Influencia de las emociones en la relación entre la Responsabilidad Social Corporativa y la lealtad del consumidor
Esic market, Núm. 155, pp. 373-421
-
Institutional Implications of the Rise of a Debt-Based Monetary Regime in Europe
European Law Journal, Vol. 22, Núm. 6, pp. 822-837
-
La Gestión Constructiva de Conflictos. Propuesta y desarrollo de un taller práctico en el contexto universitario
Revista de investigación en educación, Vol. 14, Núm. 2, pp. 184-204
-
Reputation, game theory and entrepreneurial sustainability
Sustainability (Switzerland), Vol. 8, Núm. 11
-
Supervisory servant leadership and employee’s work role performance: A multilevel mediation model
Leadership and Organization Development Journal, Vol. 37, Núm. 7, pp. 860-881
-
The effect of financial innovation on European banks’ risk
Journal of Business Research, Vol. 69, Núm. 11, pp. 4781-4786