Publikationen (34) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2022

  1. A Systematic Review and Narrative Synthesis of the Relationship between Social Support and Binge Drinking among Adolescents and Emerging Adults

    Youth, Vol. 2, Núm. 4, pp. 570-586

  2. A Teacher Education Model for the Digital Age: Linking educational innovation and research

    Proceedings - JICV 2022: 12th International Conference on Virtual Campus

  3. Acoso escolar, ciberacoso y orientación sexual

    Participación, innovación y emprendimiento en la escuela (Dykinson), pp. 1509-1515

  4. Adolescentes, orientación sexual y bienestar emocional: evidencia empírica y urgencia social

    Participación, innovación y emprendimiento en la escuela (Dykinson), pp. 1516-1522

  5. Adolescents, online gambling, problematic internet use and substance consumption

    Health and addictions: salud y drogas, Vol. 22, Núm. 2, pp. 255-266

  6. An Analysis of Schmidt and Stein’s Sport Commitment Model and Athlete Profiles

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 3

  7. Análisis de goles en la Copa del Mundo de Rusia 2018

    Cuadernos de psicología del deporte, Vol. 22, Núm. 1, pp. 256-278

  8. Cognitive Control Modulates the Expression of Implicit Sequence Learning: Congruency Sequence and Oddball-Dependent Sequence Effects

    Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance, Vol. 48, Núm. 8, pp. 842-855

  9. Cognitive Status and Nutritional Markers in a Sample of Institutionalized Elderly People

    Frontiers in Aging Neuroscience, Vol. 14

  10. El fomento de la implicación educativa familiar en casa a través del Programa IMPLICA2: evaluación de resultados

    Revista de estudios e investigación en psicología y educación, Vol. 9, Núm. 0, pp. 90-102

  11. Estudio psicométrico de una escala sobre actitudes hacia la igualdad de género con mujeres reclusas

    Revista Española de Investigación Criminológica: REIC, Vol. 20, Núm. 2

  12. From scarcity problem diagnosis to recycled water acceptance: A perceptive-axiological model (PAM) of low and high contact uses

    Water Research, Vol. 217

  13. Gaze Elicits Social and Nonsocial Attentional Orienting: An Interplay of Shared and Unique Conflict Processing Mechanisms

    Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance, Vol. 48, Núm. 8, pp. 824-841

  14. Hábitos de juego y síntomas de adicción a los videojuegos en adolescentes españoles

    Psicología conductual = behavioral psychology: Revista internacional de psicología clínica y de la salud, Vol. 30, Núm. 3, pp. 627-639

  15. Influencia de la edad y el género en la imagen de la muerte y en la ansiedad ante la muerte

    Intervención psicosocioeducativa en las distintas etapas del ciclo vital (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 49-62

  16. Learning Words While Listening to Syllables: Electrophysiological Correlates of Statistical Learning in Children and Adults

    Frontiers in Human Neuroscience, Vol. 16

  17. Maybe causal, but still cautious: Reply to “Cautious or causal? Key implicit sequence learning paradigms should not be overlooked when assessing the role of DLPFC (Commentary on Prutean et al.)”

    Cortex

  18. Menores y consumo de cannabis: un análisis por género y edad.

    Revista española de drogodependencias, Núm. 47, pp. 50-67

  19. Mental imagery and anxiety toward death in adolescents

    Death Studies, Vol. 46, Núm. 8, pp. 1891-1896

  20. Proportion of conflict, contingency learning, and recency effects in a Stroop task

    Quarterly Journal of Experimental Psychology, Vol. 75, Núm. 8, pp. 1528-1540