Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Granada (27)

2023

  1. Exploring the nature of the gender-congruency effect: implicit gender activation and social bias

    Frontiers in Psychology, Vol. 14

  2. Práctica 11. ¿Estímulos incondicionados o refuerzos y castigos?

    Manual de prácticas de psicología de la educación: educación primaria (Editorial Universidad de Granada), pp. 65-72

  3. Práctica 16. Aprendizaje por descubrimiento y Aprendizaje significativo

    Manual de prácticas de psicología de la educación: educación primaria (Editorial Universidad de Granada), pp. 89-92

  4. Práctica 27. ¡La mejor estrategia de aprendizaje es la mía!

    Manual de prácticas de psicología de la educación: educación primaria (Editorial Universidad de Granada), pp. 135-138

  5. Práctica 4. Pioneras de la Psicología de la Educación

    Manual de prácticas de psicología de la educación: educación primaria (Editorial Universidad de Granada), pp. 27-30

2020

  1. Asymmetrical effects of control on the expression of implicit sequence learning

    Psychological Research, Vol. 84, Núm. 8, pp. 2157-2171

2018

  1. Attentional influences on memory formation: A tale of a not-so-simple story

    Memory and Cognition, Vol. 46, Núm. 4, pp. 544-557

2015

  1. Mimicry deficits in autism are not just storm effects

    Research in Autism Spectrum Disorders, Vol. 17, pp. 64-69

2014

  1. Re-examining the role of context in implicit sequence learning

    Consciousness and Cognition, Vol. 27, Núm. 1, pp. 172-193

2013

  1. Implementing flexibility in automaticity: Evidence from context-specific implicit sequence learning

    Consciousness and Cognition, Vol. 22, Núm. 1, pp. 64-81

  2. On the specificity of sequential congruency effects in implicit learning of motor and perceptual sequences

    Journal of Experimental Psychology: Learning Memory and Cognition, Vol. 39, Núm. 1, pp. 69-84