Departamento
Departamento de Pedagoxía e Didáctica
Artigos (18) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2024
-
A mixed-methods study of the incidental acquisition of foreign language vocabulary and healthcare knowledge through serious game play
Computer Assisted Language Learning, Vol. 37, Núm. 1-2, pp. 27-60
-
A systematic review of the tensions between the public and private in adolescents’ social networks: New education challenges
E-Learning and Digital Media, Vol. 21, Núm. 2, pp. 141-159
-
Culture and education as factors affecting entrepreneurship in Spain: an analysis of expert opinion
International Journal of Education Economics and Development, Vol. 15, Núm. 1-2, pp. 98-118
-
Educating and caring for children aged 0-3 years in rural Galicia: The experience of the “Casas Nido”
Education Policy Analysis Archives, Vol. 32
-
El aprendizaje auténtico en el aprendizaje-servicio: aprendizaje teórico y cambio identitario
Revista de educación, Núm. 404, pp. 81-108
-
Gender Discrimination in Prison: The Perception of Women Inmates and Prison Professionals
Societies, Vol. 14, Núm. 1
-
LED-driven photo-Fenton process for micropollutant removal by nanostructured magnetite anchored in mesoporous silica
Journal of Environmental Management, Vol. 349
-
La construcción del currículum del Grado en Enfermería en España: aproximación histórica desde un enfoque de equidad
Cuaderno de Pedagogía Universitaria, Vol. 21, Núm. 4, pp. 19-27
-
La educación en red. Una perspectiva multidimensional
Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 44, pp. 267-268
-
La vivencia del bullying como impulso en la elección de ser maestro
Revista Colombiana de Educación, pp. 396-416
-
Los planes de estudio en Educación Superior:: ¿Es el género una prioridad?
Revista Fuentes, Vol. 26, pp. 95-108
-
Mentoring and Monitoring of Student Teachers in Their In-School Placements—The Case of the University of Santiago de Compostela
Social Sciences, Vol. 13, Núm. 1
-
Regarding the Montreal Protocol communication after the Kigali Amendment
Australian Journal of Environmental Education, Vol. 40, Núm. 1, pp. 65-69
-
Service-learning to improve training, knowledge transfer, and awareness in forest fire management
Fire Ecology, Vol. 20, Núm. 1
-
Uso inadecuado de tecnología por alumnado de Enseñanza Obligatoria: entre la creencia y la realidad
Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 125-137
-
Victims of Child Grooming: An Evaluation in University Students
Societies, Vol. 14, Núm. 1
-
Violencia de Género en Mujeres Mayores. Una visión desde los Centros de Información a Mujeres
Multidisciplinary Journal of Gender Studies, Vol. 13, Núm. 1, pp. 43-58
-
¡Por el tobogán no se sube!: ¿está en peligro el desarrollo motor saludable de la infancia?
Infancia: educar de 0 a 6 años, Núm. 204, pp. 2-4