Artigos (18) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2024

  1. A mixed-methods study of the incidental acquisition of foreign language vocabulary and healthcare knowledge through serious game play

    Computer Assisted Language Learning, Vol. 37, Núm. 1-2, pp. 27-60

  2. A systematic review of the tensions between the public and private in adolescents’ social networks: New education challenges

    E-Learning and Digital Media, Vol. 21, Núm. 2, pp. 141-159

  3. Culture and education as factors affecting entrepreneurship in Spain: an analysis of expert opinion

    International Journal of Education Economics and Development, Vol. 15, Núm. 1-2, pp. 98-118

  4. Educating and caring for children aged 0-3 years in rural Galicia: The experience of the “Casas Nido”

    Education Policy Analysis Archives, Vol. 32

  5. El aprendizaje auténtico en el aprendizaje-servicio: aprendizaje teórico y cambio identitario

    Revista de educación, Núm. 404, pp. 81-108

  6. Gender Discrimination in Prison: The Perception of Women Inmates and Prison Professionals

    Societies, Vol. 14, Núm. 1

  7. LED-driven photo-Fenton process for micropollutant removal by nanostructured magnetite anchored in mesoporous silica

    Journal of Environmental Management, Vol. 349

  8. La construcción del currículum del Grado en Enfermería en España: aproximación histórica desde un enfoque de equidad

    Cuaderno de Pedagogía Universitaria, Vol. 21, Núm. 4, pp. 19-27

  9. La educación en red. Una perspectiva multidimensional

    Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 44, pp. 267-268

  10. La vivencia del bullying como impulso en la elección de ser maestro

    Revista Colombiana de Educación, pp. 396-416

  11. Los planes de estudio en Educación Superior:: ¿Es el género una prioridad?

    Revista Fuentes, Vol. 26, pp. 95-108

  12. Mentoring and Monitoring of Student Teachers in Their In-School Placements—The Case of the University of Santiago de Compostela

    Social Sciences, Vol. 13, Núm. 1

  13. Regarding the Montreal Protocol communication after the Kigali Amendment

    Australian Journal of Environmental Education, Vol. 40, Núm. 1, pp. 65-69

  14. Service-learning to improve training, knowledge transfer, and awareness in forest fire management

    Fire Ecology, Vol. 20, Núm. 1

  15. Uso inadecuado de tecnología por alumnado de Enseñanza Obligatoria: entre la creencia y la realidad

    Revista complutense de educación, Vol. 35, Núm. 1, pp. 125-137

  16. Victims of Child Grooming: An Evaluation in University Students

    Societies, Vol. 14, Núm. 1

  17. Violencia de Género en Mujeres Mayores. Una visión desde los Centros de Información a Mujeres

    Multidisciplinary Journal of Gender Studies, Vol. 13, Núm. 1, pp. 43-58

  18. ¡Por el tobogán no se sube!: ¿está en peligro el desarrollo motor saludable de la infancia?

    Infancia: educar de 0 a 6 años, Núm. 204, pp. 2-4