Departamento
Departamento de Organización de Empresas e Comercialización
Artigos (20) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2018
-
A universidade de onte a hoxe: Da antigüidade á calidade. Situación do sistema universitario de Galicia.
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 27, Núm. 3
-
Del cristal al acero: nuevas barreras para nuevos tiempos
Revista de Trabajo y Seguridad Social. CEF, Núm. 429, pp. 223-262
-
Designing a policy package for the promotion of servicising: A case study of vineyard crop protection in Galicia (Spain)
Journal of Environmental Planning and Management, Vol. 61, Núm. 2, pp. 348-369
-
Determinants of the spending of sporting tourists: The case of attendees at professional basketball
European Research on Management and Business Economics, Vol. 24, Núm. 3, pp. 168-176
-
Does social network sentiment influence the relationship between the S&P 500 and gold returns?
International Review of Financial Analysis, Vol. 57, pp. 57-64
-
Economic valuation of a medium-sized sporting event: Impact of the Spanish swimming championship
Journal of Physical Education and Sport, Vol. 18, pp. 1349-1355
-
Effect of stakeholders-oriented behavior on the performance of sustainable business
Sustainability (Switzerland), Vol. 10, Núm. 12
-
El trabajo de fin de grado: resultados desde una perspectiva de pares estudiantes/tutores
REDU: Revista de Docencia Universitaria, Vol. 16, Núm. 2
-
How and when a salesperson's perception of organizational politics relates to proactive performance
European Management Journal, Vol. 36, Núm. 5, pp. 660-670
-
La influencia de los recursos humanos en la venta libre de la oficina de farmacia
Revista de Estudios Empresariales. Segunda época, Núm. 1, pp. 3-24
-
La influencia del comercio electrónico en la venta libre de las farmacias
International Journal of Information Systems and Software Engineering for Big Companies: IJISEBC, Vol. 5, Núm. 1, pp. 7-19
-
Liderado transformador, engagement e creatividade no contexto de pemes intensivas en coñecemento
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 27, Núm. 1, pp. 65-82
-
Promoting the sustainability of organizations: Contribution of transformational leadership to job engagement
Sustainability (Switzerland), Vol. 10, Núm. 11
-
Reinventio e unanimidade. Impacto das políticas culturais e turísticas na Comunidade local de Santiago de Compostela
Semata: Ciencias sociais e humanidades, Núm. 30, pp. 233-256
-
Satisfaction with the supervision of undergraduate dissertations
Active Learning in Higher Education, Vol. 19, Núm. 2, pp. 159-172
-
The Role of Green Collaborative Strategies in Improving Environmental Sustainability in Supply Chains: Insights from a Case Study
Business Strategy and the Environment, Vol. 27, Núm. 6, pp. 728-741
-
The valuation and purchase of food products that combine local, regional and traditional features: The influence of consumer ethnocentrism
Food Quality and Preference, Vol. 64, pp. 138-147
-
Work overload and intimidation: The moderating role of resilience
European Management Journal, Vol. 36, Núm. 6, pp. 736-745
-
Yes, they can do it! Exploring female expatriates’ effectiveness
European Research on Management and Business Economics, Vol. 24, Núm. 2, pp. 114-120
-
e-Government, Transparency & Reputation: An Empirical Study of Spanish Local Government
Information Systems Management, Vol. 35, Núm. 4, pp. 276-293