Departamento
Departamento de Organización de Empresas e Comercialización
Publicacións (22) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2010
-
Antecedents and consequences of firms' export commitment: An empirical study
Journal of International Marketing, Vol. 18, Núm. 3, pp. 41-61
-
Competitive reaction to the introduction of a new product: An exploratory market signalling study
Journal of Strategic Marketing, Vol. 18, Núm. 5, pp. 379-394
-
Conciliación entre igualdade e expatriación
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 19, Núm. 2, pp. 83-94
-
Explaining customer satisfaction with complaint handling
International Journal of Bank Marketing, Vol. 28, Núm. 2, pp. 88-112
-
Impacto de eventos deportivos: una visión económica
Decisión, Núm. 11, pp. 43-54
-
Implications of perceived competitive advantages, adaptation of marketing tactics and export commitment on export performance
Journal of World Business, Vol. 45, Núm. 1, pp. 49-58
-
Incidencias de las políticas de recursos humanos en la transferencia de conocimiento y su efecto sobre la innovación
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 16, Núm. 1, pp. 149-163
-
Internacionalización de los servicios (Marketing)
Alta dirección, Año 45, Núm. 269, pp. 17-24
-
La gestión del conocimiento y el desempeño organizacional: un estudio aplicado
Economía industrial, Núm. 378, pp. 119-125
-
Lack of preferential treatment: Effects on dissatisfaction after a service failure
Industrial Robot, Vol. 37, Núm. 2, pp. 45-68
-
Lack of preferential treatment: Effects on dissatisfaction after a service failure
Journal of Service Management, Vol. 21, Núm. 1, pp. 45-68
-
Managing the carbon footprint of products: The contribution of the method composed of financial statements (MC3)
International Journal of Life Cycle Assessment, Vol. 15, Núm. 9, pp. 962-969
-
Mobbing: antecedentes psicosociales y consecuencias sobre la satisfacción laboral
Revista Latinoamericana de Psicología, Vol. 42, Núm. 2, pp. 215-224
-
PERSPECTIVE: Cross-functional integration in Spanish firms
Journal of Product Innovation Management, Vol. 27, Núm. 4, pp. 606-615
-
Reactions toward affirmative action measures for women
Revista de psicología del trabajo y de las organizaciones = Journal of work and organizational psychology, Vol. 26, Núm. 3, pp. 211-221
-
Relationships among functional units and new product performance: The moderating effect of technological turbulence
Technovation, Vol. 30, Núm. 5-6, pp. 310-321
-
Reputación y rendimiento sostenible de PYMES
Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 19, Núm. 1, pp. 87-106
-
Salespersons' self-monitoring: Direct, indirect, and moderating effects on salespersons' organizational citizenship behavior
Psychology and Marketing, Vol. 27, Núm. 1, pp. 71-89
-
The effects of customer age and recovery strategies in a service failure setting
Journal of Financial Services Marketing, Vol. 15, Núm. 1, pp. 32-48
-
The key role of managers' values in exporting: Influence on customer responsiveness and export performance
Journal of International Marketing, Vol. 18, Núm. 2, pp. 1-19