Publicacións (22) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2010

  1. Antecedents and consequences of firms' export commitment: An empirical study

    Journal of International Marketing, Vol. 18, Núm. 3, pp. 41-61

  2. Competitive reaction to the introduction of a new product: An exploratory market signalling study

    Journal of Strategic Marketing, Vol. 18, Núm. 5, pp. 379-394

  3. Conciliación entre igualdade e expatriación

    Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, Vol. 19, Núm. 2, pp. 83-94

  4. Explaining customer satisfaction with complaint handling

    International Journal of Bank Marketing, Vol. 28, Núm. 2, pp. 88-112

  5. Impacto de eventos deportivos: una visión económica

    Decisión, Núm. 11, pp. 43-54

  6. Implications of perceived competitive advantages, adaptation of marketing tactics and export commitment on export performance

    Journal of World Business, Vol. 45, Núm. 1, pp. 49-58

  7. Incidencias de las políticas de recursos humanos en la transferencia de conocimiento y su efecto sobre la innovación

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 16, Núm. 1, pp. 149-163

  8. Internacionalización de los servicios (Marketing)

    Alta dirección, Año 45, Núm. 269, pp. 17-24

  9. La gestión del conocimiento y el desempeño organizacional: un estudio aplicado

    Economía industrial, Núm. 378, pp. 119-125

  10. Lack of preferential treatment: Effects on dissatisfaction after a service failure

    Industrial Robot, Vol. 37, Núm. 2, pp. 45-68

  11. Lack of preferential treatment: Effects on dissatisfaction after a service failure

    Journal of Service Management, Vol. 21, Núm. 1, pp. 45-68

  12. Managing the carbon footprint of products: The contribution of the method composed of financial statements (MC3)

    International Journal of Life Cycle Assessment, Vol. 15, Núm. 9, pp. 962-969

  13. Mobbing: antecedentes psicosociales y consecuencias sobre la satisfacción laboral

    Revista Latinoamericana de Psicología, Vol. 42, Núm. 2, pp. 215-224

  14. PERSPECTIVE: Cross-functional integration in Spanish firms

    Journal of Product Innovation Management, Vol. 27, Núm. 4, pp. 606-615

  15. Reactions toward affirmative action measures for women

    Revista de psicología del trabajo y de las organizaciones = Journal of work and organizational psychology, Vol. 26, Núm. 3, pp. 211-221

  16. Relationships among functional units and new product performance: The moderating effect of technological turbulence

    Technovation, Vol. 30, Núm. 5-6, pp. 310-321

  17. Reputación y rendimiento sostenible de PYMES

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 19, Núm. 1, pp. 87-106

  18. Salespersons' self-monitoring: Direct, indirect, and moderating effects on salespersons' organizational citizenship behavior

    Psychology and Marketing, Vol. 27, Núm. 1, pp. 71-89

  19. The effects of customer age and recovery strategies in a service failure setting

    Journal of Financial Services Marketing, Vol. 15, Núm. 1, pp. 32-48

  20. The key role of managers' values in exporting: Influence on customer responsiveness and export performance

    Journal of International Marketing, Vol. 18, Núm. 2, pp. 1-19