Carmen
Costa Sánchez
Publikationen, an denen er mitarbeitet Carmen Costa Sánchez (56)
2024
-
Comunicación y Big data [Presentación del monográfico]
Doxa Comunicación: revista interdisciplinar de estudios de comunicación y ciencias sociales, Núm. 38, pp. 361-368
-
Public health communication from digital native media
Communicating Public Health Risk: The Case of Radon Gas (Taylor and Francis), pp. 45-58
2023
-
Fake News in the Post-COVID-19 Era? The Health Disinformation Agenda in Spain
Societies, Vol. 13, Núm. 11
2021
-
Journalistic fact-checking of information in pandemic: Stakeholders, hoaxes, and strategies to fight disinformation during the covid-19 crisis in spain
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 3, pp. 1-15
-
Las redes sociales en la comunicación organizacional
Transformación digital : desafíos y expectativas para el periodismo: Libro de resúmenes. XXVII Congreso Internacional de la Sociedad Española de Periodística (Universidad de Sevilla), pp. 321-323
-
Narrativas transmedia sociales en el ámbito hispanoamericano (2014-2018)
Arte, individuo y sociedad, Vol. 33, Núm. 1, pp. 237-257
-
Normal is not normative: Public relations indicators from a Spanish secondary political and economic region
Public Relations Inquiry, Vol. 10, Núm. 2, pp. 197-219
-
Periodismo transmedia e innovación: propuestas narrativas de referencia
Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 3, pp. 163-174
2020
-
Comparative analysis of corporate communication management between companies and institutions: the Galician case
Comunicacao e Sociedade, Vol. 2020, Núm. Special Issue, pp. 37-51
-
Comunicación y crisis del coronavirus en España. Primeras lecciones
El profesional de la información, Vol. 29, Núm. 3
-
Debates electorales en los VOD de las RTV Públicas de Europa
Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 76, pp. 81-96
-
Gestión de la comunicación en la Pequeña y Mediana Empresa. Potencial estratégico, filosofía y tendencias
Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 26, pp. 927-938
-
Gestión de la comunicación turística en el siglo XXI: adprosumidores, integridad y evaluación del servicio
Tendencias de la comunicación para el turismo (Universidad Técnica Particular de Loja), pp. 5-25
-
New information comsumptions: the impact of audiences on journalistic roles
Information visualization in the era of innovative journalism (Routledge/Taylor & Francis Group), pp. 82-93
-
Transmedia or repurposing journalism? News brands in the era of convergence. Compared study of Greek elections coverage by El País (ES), The Guardian (UK), La Repubblica (IT), and Público (PT)
Journalism, Vol. 21, Núm. 9, pp. 1300-1319
2019
-
Agencias de comunicación en España en la encrucijada digital. Prácticas, perspectivas y visión de futuro
El profesional de la información, Vol. 28, Núm. 6
-
Comunicación móvil
UOC
-
Contenidos audiovisuales en social media: Análisis comparativo de Facebook y Youtube
Fonseca, Journal of Communication, Núm. 19, pp. 223-236
-
Desde el paradigma móvil
Comunicación móvil (UOC), pp. 17-20
-
Online activity of the main public televisions in Europe Visitors web, bounce rank, and traffic from social networks
2019 14TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI)