Departamento: Departamento de Pedagoxía e Didáctica

Facultad: Facultade de Ciencias da Educación

Instituto: Instituto de Ciencias da Educación (ICE)

Área: Didáctica e Organización Escolar

Grupo de investigación: ESCULCA - Coñecemento e acción educativa

Correo el.: bibiana.regueiro@usc.es

Web persoal: https://www.usc.es/esculca/o-gi-esculca/

Doutora pola Universidade da Coruña coa tese Metas académicas, deberes escolaresy aprendizaje en estudiantes de secundaria 2018. Dirixida por Dr/a. Antonio Valle Arias, Dr/a. José Carlos Núñez Pérez.

Bibiana Regueiro é Doutora pola Universidade da Coruña e Profesora Contratada na Universidade de Santiago de Compostela. É membro do Grupo de Investigación ESCULCA, Grupo de Referencia Competitiva da Universidade de Santiago de Compostela, e colaboradora externa do Grupo de Investigación en Psicoloxía Educativa (GIPED) da Universidade da Coruña. Na súa traxectoria conta con máis de medio centenar de publicacións científicas, onde máis da metade son publicacións de gran prestixio internacional indexadas no Journal Citations Reports (JCR). Así mesmo, realizou varias publicacións de libros e capítulos de libros e asistiu a numerosos congresos e conferencias con máis dun centenar comunicacións e relatorios. También realizou varias estancias de investigación internacionais, realizadas en centros de Estados Unidos, Alemaña e Portugal, así como en territorio nacional na Universidade de Oviedo.