Fachbereich: Departamento de Electrónica e Computación

Bereich: Architektur und Technologie von Computern

Forschungsgruppe: Arquitectura de Computadores

Email: pablo.quesada@usc.es

Doktor von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation Spectral-spatial classification of n-dimensional images in real-time based on segmentation and mathematical morphology on GPUs 2015. unter der Leitung von Dr. Francisco Argüello Pedreira, Dr. Dora Blanco Heras.

Incorporeime ao Grupo de Arquitectura de Computadores da Universidade de Santiago de Compostela en 2010 como asistente de investigación e obtiven o meu doutoramento en Investigación en Tecnoloxías da Información en 2015 con Cum Laude. Actualmente son Profesor Contratado Doutor na área de Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores da Universidade de Santiago de Compostela. Os meus intereses de investigación inclúen o procesamento de datos de detección remota multi / hiperespectral en dispositivos de baixo custo, enfocado na extracción de características e a análise de datos para reducir o tempo de transferencia, aforrar espazo de almacenamento e acelerar a análise de datos para o procesamento en tempo real mediante a programación de aplicacións paralelas, en arquitecturas de memoria compartida e computación de propósito xeral en unidades de procesamento de gráficos (GPGPU).