Departamento: Departamento de Química Física

Facultad: Facultade de Química

Instituto: Instituto de Materiais

Agrupación estratéxica de I+D+i: Agrupación Estratéxica en Materiais (AEMAT)

Área: Química Física

Grupo de investigación: Magnetismo e Nanotecnoloxía

Correo el.: malopez.quintela@usc.es

Doutor pola Universidade de Santiago de Compostela coa tese Estudio cinético de reacciones de formación de N-nitrosocompuestos cancerígenos 1980. Dirixida por Dr/a. Julio Casado Linarejos.

Profesor Titular de Química Física da Universidade de Santiago de Compostela (USC, España). Postdoctorado en Alemaña en MPI für Biophysikalish Chemie, Göttingen e Universidade de Bielefeld. Profesor invitado en MPI für Metallforschung, Stuttgart, Alemaña; Center for Magnetic Recording Research, UCLA, EUA; Yokohama Natl. Universidade, Xapón e Centro de Investigación para a Ciencia dos Materiais, Nagoya, Xapón. Premio Solvay de Química e Premio Burdinola no Ámbito das Novas Nanotecnoloxías en Química. Cofundador e Asesor Científico Principal da empresa NANOGAP (www.nanogap.es), fundada en 2006 e dedicada á produción de nanomateriais e clusters metálicos. En 2019, cofundador de Arjuna Therapeutics (www.arjunatherapeutics.com) para explorar os clusters metálicos como unha nova clase de tratamento para abordar os principais problemas da oncoloxía. Desde 2005 Co-editor do Journal of Colloid and Interface Science (Elsevier, factor de impacto 7.5). Publicou máis de 300 publicacións (índice h 57), é coautor de 26 patentes internacionais con licenza. Os seus intereses de investigación actuais son: síntese e propiedades de nanomateriais e clusters metálicos "sen ligando" mediante técnicas químicas brandas; síntese de nanomateriais anisotrópicos e nanocompostos; aplicacións dos clusters metálicos en catálise, electrocatálise, fotocatálise e estudo das súas propiedades terapéuticas.