Fachbereich: Departamento de Química Física

Fakultät: Facultade de Química

Institut: Instituto de Materiais

Strategische Gruppierung von I+D+i: Agrupación Estratéxica en Materiais (AEMAT)

Bereich: Physikalische Chemie

Forschungsgruppe: Magnetismo e Nanotecnoloxía

Email: malopez.quintela@usc.es

Doktor von der Universidade de Santiago de Compostela mit der Dissertation Estudio cinético de reacciones de formación de N-nitrosocompuestos cancerígenos 1980. unter der Leitung von Dr. Julio Casado Linarejos.

Profesor Titular de Química Física da Universidade de Santiago de Compostela (USC, España). Postdoctorado en Alemaña en MPI für Biophysikalish Chemie, Göttingen e Universidade de Bielefeld. Profesor invitado en MPI für Metallforschung, Stuttgart, Alemaña; Center for Magnetic Recording Research, UCLA, EUA; Yokohama Natl. Universidade, Xapón e Centro de Investigación para a Ciencia dos Materiais, Nagoya, Xapón. Premio Solvay de Química e Premio Burdinola no Ámbito das Novas Nanotecnoloxías en Química. Cofundador e Asesor Científico Principal da empresa NANOGAP (www.nanogap.es), fundada en 2006 e dedicada á produción de nanomateriais e clusters metálicos. En 2019, cofundador de Arjuna Therapeutics (www.arjunatherapeutics.com) para explorar os clusters metálicos como unha nova clase de tratamento para abordar os principais problemas da oncoloxía. Desde 2005 Co-editor do Journal of Colloid and Interface Science (Elsevier, factor de impacto 7.5). Publicou máis de 300 publicacións (índice h 57), é coautor de 26 patentes internacionais con licenza. Os seus intereses de investigación actuais son: síntese e propiedades de nanomateriais e clusters metálicos "sen ligando" mediante técnicas químicas brandas; síntese de nanomateriais anisotrópicos e nanocompostos; aplicacións dos clusters metálicos en catálise, electrocatálise, fotocatálise e estudo das súas propiedades terapéuticas.