Fachbereich: Departamento de Química Física

Fakultät: Facultade de Química

Einzigartiges Zentrum: Centro de Investigación en Química Biolóxica e Materiais Moleculares (CIQUS)

Bereich: Physikalische Chemie

Forschungsgruppe: Materia Condensada & Materiais Funcionais

Email: massimo.lazzari@usc.es

Persönliche Website: https://www.fun-nanotech.org/

Doktor von der Consorzio fra le università di Genova, Pavia e Torino; Università di Torino mit der Dissertation Studio della degradazione di miscele polimeriche, copolimeri e polimeri a struttura controllata 1996. unter der Leitung von Dr. Oscar Chiantore.

Bolseiro da Federación Italiana da Industria Química (Federchimica) en 1991, bolseiro de doutoramento en Ciencias Químicas polo Ministerio da Universidade de Italia en 1992-95, bolseiro posdoctoral European Union Science & Technology (Programme in Japan) na Osaka University (Xapón, 1996-97, no grupo do Prof. Koichi Hatada), e bolseiro Marie Curie no Instituto de Investigacions Tecnoloxicas da USC en 2003-04 (no grupo do Prof. M. Arturo López Quintela). Profesor numerario de Química Macromolecular (Ricercatore Universitario di Chimica Industriale e dei Materiali Polimerici) na Universitá degli Studi di Torino, Italia, desde 1998. Contratado Ramon y Cajal (2005-2010) na USC, Profesor Titular (2010-2021), e finalmente Catedrático de Universidad de Química Física desde 2022. Estancias curtas como profesor visitante (> 3 meses) na USC (2001; investigador visitante da Xunta de Galicia) e no National Institute of Advanced Industrial Science and Technology, Research Center for Photovoltaics en Tsukuba, Xapón (2016, no grupo de Vladimir Svrcek; estancias "Salvador de Madariaga" para profesores do Ministerio da Educación).