Publicacións (47) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2021

  1. Efficient access methods for very large distributed graph databases

    Information Sciences, Vol. 573, pp. 65-81

  2. The TRASGO Project. Present Status and Results

    Physics of Atomic Nuclei, Vol. 84, Núm. 6, pp. 1070-1079

2020

  1. Aprendizaje experiencial e introducción de estresores en el diseño de una práctica centrada en procesos de gestión

    Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 5, pp. 325-328

2019

  1. A new calibration process for a homogeneous cyclorama illumination in virtual TV sets

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 9, Núm. 10

  2. Natural interaction in virtual TV sets through the synergistic operation of low-cost sensors

    Universal Access in the Information Society, Vol. 18, Núm. 1, pp. 17-29

2016

  1. Diseño de videojuegos como herramienta pedagógica en la enseñanza de la asignatura Computación gráfica

    Presente y futuro de la docencia universitaria: presente e futuro da docencia universitaria (Educación Editora), pp. 75-80

  2. Effects of movement imitation training in Parkinson's disease: A virtual reality pilot study

    Parkinsonism and Related Disorders, Vol. 26, pp. 17-23

  3. Evaluación preliminar del sensor Kinect V2 para su uso en platós virtuales de televisión con interacción natural

    Actas del XVII Congreso Internacional de Interacción Persona-Ordenador. Interacción 2016

  4. Multimodal and multidimensional geodata visualization system

    Pacific Asia Conference on Information Systems, PACIS 2016 - Proceedings

  5. Preliminary evaluation of the Kinect V2 sensor for its use in virtual TV sets with natural interaction

    ACM International Conference Proceeding Series